טרגט: ההכנסות צמחו ב-23% ועמדו על 24.2 מיליארד דולר
ענקית הקמעונאות TARGET CORP פרסמה את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2021. במסגרתן הציגה גידול של 21% בהכנסות שעמדו על 24.2 מיליארד דולר, לצד זינוק ברווח הנקי שהסתכם בכ-2.1 מיליארד דולר. בכך, הכתה החברה את צפי האנליסטים המוקדם להכנסות של 21.81 מיליארד דולר, ורווח מתואם של 2.25 דולר למנייה.
הכנסות החברה ברבעון הראשון עמדו על 24.2 מיליארד דולר, עלייה של 23% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בכך, עלתה החברה על צפי האנליסטים להכנסות של 21.81 מיליארד דולר.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי קפץ ל -2.1 מיליארד דולר (4.17 דולר למניה) בהשוואה ל-284 מיליון דולר (56 סנט למניה) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח המתואם הסתכם בכ-3.69 דולר למניה, מעל צפי האנליסטים המוקדם לרווח של 2.25 דולר למניה.
ענקית הקמעונאות נהנתה מהעלייה בשיעורי החיסונים, ומהפתיחה המחודשת של הכלכלה ומשורה של אירועים בלוח השנה. "אנו רואים צרכן הרבה יותר אופטימי, שמתרגש לחזור לחיים לאחר שנה", אמר מנכ"ל החברה בריאן קורנל.
- אפריקה מגורים: ההכנסות ירדו ב-14% והרווח נקי זינק ל-18.7 מ' ש'
- מקדונלד'ס: ההכנסות עלו ב-11% - 5.6 מיליארד דולר
בחנויות של טארגט ובאתר האינטרנט שלה, התנועה צמחה ב -17% וגודל הסל צמח ב-5% בהשוואה לתקופה של שלושה חודשים שנה קודם לכן.
המכירות המקבילות שלה, מדד מפתח העוקב אחר מכירות בחנויות הפתוחות לפחות 13 חודשים ובאינטרנט, צמחו ב-22.9% בהשוואה לשנה קודמת. בכך הכתה החברה את תחזיות האנליסטים לצמיחה של 10.7%. המכירות בחנויות זהות גדלו ב-18%, והמכירות הדיגיטליות דומות צמחו ב -50%.