מינט מדיה מישראל רוכבת על היורו בדרך להנפקה אפשרית במעל מיליארד ד'
לפי בלומברג, החברה שמפעילה אתרי תוכן בתחום הספורט בהם כותבים אוהדים לצד ספורטאים מפורסמים, שוקלת הנפקה או מיזוג ספאק. בתחילת 2020 עוד הוערכה בכחצי מיליארד ד'. גם האולימפיאדה בטוקיו עתידה לספק לה חשיפה נוספת. זו השיטה שלה
איתי פת-יה span > a > | 
ההחמצה הגדולה של אמבפה וצרפת, בריטניה שהשאירה לאוקראינה אבק עם 4-0, ורונאלדו שיראה את הגמר מהבית – היורו מדביק אוהדי כדורגל למסך מסביב לעולם וחברה ישראלית אחת לא מפסיקה לייצר ממנו תוכן, שחלק גדול ממנו מגיע מהאוהדים עצמם. קוראים לה מינט מדיה. אז מה הסיפור שלה? לפי בלומברג היא מנפיקה או מתמזגת לשלד ספאק לפי שווי של למעלה ממיליארד דולר. על פי ההערכות בשוק היא תסגור את השנה עם הכנסות חוזרות של 170 מיליון דולר לערך. איך היא עושה את זה? צפו בכתבה:
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה