בדרך להנפקה, אאוטבריין מקבלת השקעה של 200 מיליון דולר
פלטפורמת הפרסום הדיגיטלי הישראלית אאוטבריין (OUTBRAIN) שממליצה על תוכן באינטרנט, נמצאת בדרכה לנאסד"ק לפי שווי של כ-2 מיליארד דולר, נמוך מהשווי של מתחרה, חברת המלצות התוכן טאבולה. כעת החברה מדווחת על הכפלת ההשקעה בה. עד כה הושקעו בחברה כ-200 מיליון דולר וכעת קרן ההשקעות של המיליארדר סת' קלרמן, החליטה להיכנס להשקעה בחברה בסכום זהה.
המייסד ומנכ"ל החברה ירון גלאי מחזיק ב-7.8% ממניות החברה שהוקמה בשנת 2006. עד שנת 2019, החברה ביצעה 7 סבבים של גיוס הון וגייסה סה״כ קרוב ל-200 מיליון דולר מהקרנות: Carmel Ventures, Gemini Israel Funds, GlenRock Israel, Rhodium, Lightspeed Venture וכן HarbourVest Partners
לדברי גלאי: "אנו גאים להוביל את שוק ההמלצות שאנחנו יצרנו. יש לנו תוכניות גדולות לעתיד, להמשיך לייצר חדשנות קריטית לשותפי המדיה שלנו ולהרחיב את הפלטפורמה".
בתשקיף שפרסמה החברה פרסמה את התוצאות הכספיות שלה לשנת 2020, החברה הכניסה 767 מיליון דולר, נתון המשקף צמיחה של 12% ביחס לתקופה המקבילה. מאחר שרוב ההכנסות מועברות לאתרי התוכן שנמצאות בשת"פ עם החברה, הכנסות החברה בפועל עומדות על כ-194 מיליון דולר.
אאוטבריין פיתחה טכנולוגיית Feed שפועל באופן דומה ל-Feed של רשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק, טוויטר ולינקדאין ומכיל תכנים מותאמים אישית כגון: תוכן ממומן, תוכני וידאו, בלוגים ועוד. הטכנולוגיה של אאוטבריין מוטמעת באתרי תוכן בעולם כדוגמת msn ,BBC, CNN גרדיאן, El Pais ועוד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה