גם יוטפו רוצה להנפיק בנאסד"ק - לפי שווי של 1.5-2 מיליארד דולר
לאחר שהשלימה בחודש מרץ האחרון סבב גיוס שישי עם 230 מיליון דולר, ולפי שווי של 1.4 מיליארד דולר, חברת יוטפו (Yotpo) רוצה להיכנס לנאסד"ק בהנפקה רגילה (IPO) לפי שווי של למעלה מ-2 מיליארד דולר, בתחילת השנה הבאה (2022), עם פלטפורמת השיווק שפיתחה לאתרי eCommerce.
מדובר בפלטפורמת שיווק המיועדת למסחר מקוון, הבנויה על תוכן גולשים וצרכנים, כשהמטרה היא לספק למותגים יכולות לבלוט ולשמר את לקוחותיהם בעולם ה-eCommerce. על פי החברה, פלטפורמה כוללת את כל פתרונות השיווק הדרושים למותגים תחת קורת גג אחת הכוללים ביקורות גולשים, מועדוני לקוחות, חבר מביא חבר, ושיווק באמצעות SMS שעשוי לסייע להביא ליחס המרה גבוה.
החברה גייסה עד כה כ-406 מיליון דולר, מעסיקה יותר מ-500 עובדים, ועל פי נתוניה, היא משרתת יותר מ-30 אלף לקוחות, וקצב ההכנסות השנתי (ARR) שלה עומד על יותר מ-100 מיליון דולר. החברה לא פרסמה האם היא רווחית אך סביר להניח שבדומה לחברות הייטק רבות חדשות שמגיעות לשוק בשנה האחרונה - גם היא עדיין הפסדית.
בין המשקיעים בחברה יש את הקרנות ורטקס, בלאמברג קפיטל, וינטג', אינוביישן אנדיבורס, קרן Acess Industries של לן בלווטניק ועוד.
את החברה ייסד תומר תגרין, שגם משמש המנכ"ל שלה, יחד עם עומרי כהן ולדברי תגרין "בעקבות מגפת הקורונה, כל המותגים – גדולים וקטנים כאחד מתחרים בזירת ה- eCommerce. השיווק ללקוחות צפוי להפוך ליקר ומורכב יותר, ובאותה עת, לפחות יעיל. צוותי הסחר המקוון מתקשים כיום בניהול מגוון פתרונות שיווק נקודתיים, ובמקביל לחשוב על דרכים יצירתיות לבלוט במרחב התחרותי והרועש של ימינו.
"בנוסף, השינויים הרבים החלים בעולם השיווק הדיגיטלי, דוגמת מדיניות Cookies והעובדה שפייסבוק אוספת ומשתפת נתוני משתמשים, יהוו לבעלי העסקים אתגר המוביל אותם לקרב על תקציב השיווק".
עומרי כהן מוסיף כי" ״שאלות כמו איך עוזרים לעסק עם בעיית נטישת לקוחות או איך הוא יכול לחזות מי מלקוחותיו עשוי לנטוש? או לחילופין, לבצע את הרכישות הגדולות ביותר או להמליץ בצורה הכי טובה על העסק שלי? לדוגמא - לקוחות שנטשו את עגלת הקנייה - אליהם נרצה לפנות בדרך מסוימת עם ביקורות חיוביות על המוצרים שנטשו, והודעות טקסט ממוקדות במוצרים הרלוונטיים אליהם. להבדיל, לקוחות נאמנים שלא רכשו תקופה ארוכה, או השאירו ביקורת עם סנטימנט שלילי - אליהם נפנה בדרך שונה לחלוטין, אם זה SMS עם תוכן מותאם או הודעת מייל הכוללת הנחה מותאמת אישית לרכישה שמחזירים אותם לחוויית קנייה במותג. אנחנו מזהים מקרים רבים מעין אלו שבהיעדר פלטפורמה, עם שכבת מידע אחידה ואפליקציות שמדברות ביניהן, קשה או בלתי אפשר לפתור"
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.יוטפויומט (ל"ת)sagifern409 02/08/2021 10:38הגב לתגובה זו0 0סגור