REE וטאבולה מקבלות אפסייד של 70% ו-45% בהתאמה
הישראליות שהונפקו לאחרונה בנאסד"ק באמצעות ספאק (SPAC), סטארט-אפ הרכב REE -4.26% REE 6.97 -4.26% סגירה:0 פתיחה:7.19 גבוה:7.52 נמוך:6.86 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול:REE), וחברת המלצות התוכן טאבולה -1.88% טאבולה 3.14 -1.88% סגירה:0 פתיחה:3.18 גבוה:3.18 נמוך:3.1 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול:TBLA) קיבלו המלצות חיוביות, עם אפסייד גבוה מבתי השקעות אמריקאים.
REE שהחלה להיסחר לפני כשבועיים, קיבלת המלצת "תשואת יתר" מבית ההשקעות Cowen, שהעניק לה אפסייד של 70%, המשקף מחיר יעד של 15 דולר למניה. טאבולה, קיבלה גם היא המלצת "תשואת יתר" מבית ההשקעות אופנהיימר, עם אפסייד של 45%, המשקף מחיר יעד של 14 דולר למניה.
REE הנסחרת לפי שווי שוק של 2.8 מיליארד דולר, נכנסה לנאסד"ק באמצעות מיזוג הספאק חברת X10 Capital Venture Acquisition Corp, והנפיקה לפי שווי שוק של 3.6 מיליארד דולר.
לחברה יש ציפיות גדולות להמשך הדרך, שלא לומר יומרניות. דניאל בראל, מנכ"ל החברה אמר בראיון לביזפורטל אחרי ההנפקה: "אנחנו הולכים להיות אינטל של עולם הרכב - לא משנה איזה רכב יש לך, הבסיס שלו יהיה אנחנו. היתרון הגדול שלנו הוא שאנחנו יודעים לבנות פלטפורמות לרכב, בכל גודל וצורה של רכב, מהר יותר, נמוך יותר והרבה יותר בזול, לעומת כל אחד אחד".
החברה מייצרת פלטפורמה גנרית לרכב חשמלי בה יכולות לעשות שימוש יצרניות הרכב. הייחוד במוצר שלה הוא שרכיבים שונים ברכב משולבים בתוך הגלגלים – המנוע, מערכת ההיגוי, הבלמים, החיישנים, המתלים ועוד. למעשה, פלטפורמה "שטוחה" שכזו מותירה ליצרניות גמישות רבה בתכנון הרכב שכן היא חוסכת במקום רב. כך רכבי משלוחים, למשל, יכולים לפנות מקום כדי לשאת מטען רב יותר, וגם ניתן לרווח יותר מכוניות נוסעים.
טאבולה, הנסחרת לפי שווי שוק של 2.4 מיליארד דולר, הכתה בפעמון של האנסד"ק בסוף יוני האחרון, וסגרה את הרבעון הראשון של 2021 עם מספרים גבוהים יותר מבהערכותיה המוקדמות: ההכנסות צמחו ב-8.4% לעומת אלה של התקופה המקבילה והסתכמו ב-303 מיליון דולר, ההכנסת ex-TAC (סעיף המנטרל את ההוצאות על רכישת טראפיק שהולכות ללקוחות לחברה ומותיר את ההכנסות שהולכות לחברה עצמה) עמדו על 106 מיליון דולר. בשורה התחתונה עברה לרווח של 18.6 מיליון דולר, לעומת הפסד של כ-24 מיליון דולר שנה קודם לכן.
בראיון לביזפורטל אמר מנכ"ל טאבולה אדם סינגולדה שהחברה תשלב המלצות תוכן באי-קומרס, טלוויזיות ורכבים, סיפר על מלחמתם בפייק ניוז ודיבור שנאה וקבע כי "לנצח פרסום יהיה דבר חשוב כדי לתמוך בעיתונות חופשית וחינמית". הוא לא מתחרט שנגנז המיזוג עם אאוטבריין וסבור שגם עם חומות התשלום ומימון ההמונים ליוצרי התוכן - את טאבולה עדיין יצטרכו
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה