טוקספייס: ההפסד הנקי זינק ל-31 מיליון דולר

החברה הישראלית המאפשרת טיפול נפשי דרך האינטרנט, דיווחה על הפסד נקי של 31 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של 646 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד; ההכנסות גדול ל-30.9 מיליון דולר. מספר סך כל המשתמשים הפעילים בפלטפורמה גדל בשיעור של מעל 40%
 | 
telegram

טוקספייס +4.23% טוקספייס 3.45 +4.23% טוקספייס סגירה:0 פתיחה:3.37 גבוה:3.57 נמוך:3.31 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הישראלית שנסחרת בוול סטריט (סימול: TALK) המאפשרת טיפול נפשי דרך האינטרנט, דיווחה על התוצאות לרבעון השני של 2021, ועולה במסחר המאוחר ב-1.3%. ההכנסות עלו ב-73%, והסתכמו בכ-30.9 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 17.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי הסתכם בכ-30.4 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של 646 אלף דולר. 

ה-EBITDA המתואם הסתכם בהפסד של 11.8 מיליון דולר, לעומת הפסד של 291 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. מספר סך כל המשתמשים הפעילים בפלטפורמה גדל בשיעור של מעל 40%, ביחס לרבעון המקביל ל-61,500.

טוקספייס היא חברת בריאות התנהגותי ווירטואלית שמציעה חיבור נוח וכלכלי של המטופל לרשת מטפלים איכותית (מטפלים מוסמכים מטעם משרדי בריאות ממשלתיים). החברה מספקת ללקוחותיה קשר ישיר למומחי בריאות נפש בתחומים רבים של הפסיכותרפיה והפסיכיאטריה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

וזאת באמצעות פלטפורמות ייעודיות שממלאות את הביקוש הגדל לשירותי בריאות הנפש גם באפיקים של C2B (מהביזנס לצרכן) שמיועדים לצרכנים בודדים שרוכשים מינויי לפלטפורמה של החברה או באמצעות B2B (בין עסקים) שמיועד לשרת עובדים בחברות וכן חברים בתוכניות בטוחים באמצעות חברות בטוח וקופות.

בין השאר  קשורה החברה הזו עם חברות כמו גוגל, אקספדיה, אתנה, סיגנה, הומניה, אופטום ואחרות שמאפשרות לעובדיהן ולמשפחות לקבל את שירותי החברה. 
   
אין שום ספק שתחום הפעילות של החברה, "טיפול מקוון בבעיות התנהגותיות", מפסיכולוגיות אישיות דרך בעיות בזוגיות ועד בעיות התנהגותיות בסביבת העבודה הוא תחום ענק, נישה כלכלית חדשה אדירת ממדים שעדיין נמצאת בחיתוליה שגם מבחינת הפוטנציאל הכלכלי לחברה ולא פחות מבחינת החלומות שתחום כזה עשוי לייצר לחתמים על מנת להפוך הנפקת חברה לחמה. ב 2019 גלגל התחום 480 מיליארד דולרים והציפיות הן לסביבות  ה-600 מיליארד ב-2025.

אורן פרנק, מייסד ומנכ"ל Talkspace, אמר, "סל המוצרים המובחן והמקיף שלנו ממשיך להדהד בשוק, ואנו רואים T, הרחבת ההיצע שלנו בקרב לקוחות קיימים ובהוספת לקוחות חדשים".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות