דיסני: הדוחות עקפו את תחזיות האנליסטים, קופצת ב-5% באפטר מרקט
ענקית הבידור וולט דיסני WALT DISNEY +5.46% WALT DISNEY 115.08 +5.46% סגירה:0 פתיחה:110.8 גבוה:115.19 נמוך:110.43 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול:DIS) מדווחת הערב על הכנסות של 17.02 מיליארד דולר ברבעון השני של השנה, מעל צפי האנליסטים להכנסות של 16.8 מיליארד דולר, ו-11.8 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד (שהושפע לרעה בגלל הקורונה).
הרווח המתואם Non-GAAP עמד על 80 סנט למניה, לעומת צפי בשוק ל-55 סנט למניה, ולעומת רווח למניה של 8 סנט ברבעון המקביל אשתקד.
בסך הכל, דיסני חזרה לצמיחה בהכנסות, לראשונה מזה חמישה רבעונים, כאשר מנוע הצמיחה הוא שירות הסטרימינג דיסני+, לצד ההתאוששות בפארקים - שעלו ככל שהתקדם מבצע החיסון העולמי לקורונה והיכולת של הלקוחות להתנייד. בתחילת הרבעון נפתחו מחדש כל פארקי השעשועים העולמיים של דיסני, כולל בפריז ובקליפורניה.
החברה עקפה גם את ההערכות בשוק והגיעה ל-116 מיליון מנויים בשירות הסטרימינג דיסני+, בעוד בשוק ציפוי שהיא תדווח על 113.1-114.5 מיליון מנויים. ברבעון הקודם היו לה 103.6 מיליון מנויים. הזינוק במינויים של דיסני+ הוא בהחלט מרשים, כאשר בתוך פחות משנתיים היא הגיעה ליותר מ-100 מיליון משתמשים. הסרטים שזכו להצלחה כוללים שמות כמו "אלמנה שחורה" ו"לוקי". עם זאת, ההכנסות למנוי דיסני+ ירדו ב-10% ל-4.16 דולר, ומנגד, ההכנסות ב-ESPN+ והולו עלו מעט. מספר המנויים ב-ESPN+ קפץ השנה ב-75% ל-14.9 מיליון מנויים.
החברה גם דיווחה כי ההכנסות מהמגזרים הישירים (קרי: סטרימינג) עלו ב-57% ל-4.3 מיליארד דולר ברבעון. התוצאות הטובות של דיסני+ עזרו לחברה לשמור על חוזק למרות הפגיעה בפארקים, ההפלגות והתיאטרון, בגלל הקורונה. מכירות התוכן והרישיונות ירדו ברבעון ב-23% ל-1.7 מיליארד דולר, והרווח התפעולי ירד ב-58% ל-132 מיליון דולר.
חטיבת הפארקים של דיסני חזרה להיות רווחית
ומה באשר לפארקים המפורסמים של החברה? חטיבת פארקי השעשועים חזרה לרווחיות, לראשונה מאז תחילת המגיפה, אבל הפארקים לבדם עדיין אינם רווחיים. הפארקים נפתחו מחדש ברבעון הנוכחי וההכנסות בגזרת הפארקים, החוויות והמוצרים זינקו ביותר מ-300% ל-4.3 מיליארד דולר.
יש לציין כי לפארקים של דיסני יש בהחלט מקום חשוב בשורה התחתונה של דיסני. בשנת 2019 הם היוו 37% מהכסות החברה, שעמדו באותה שנה על 69.6 מיליארד דולר.
"סיימנו את הרבעון השלישי (הפיסקאלי. נ"א) בעמדה חזקה, ואנו מרוצים ממסלול החברה כאשר אנו מגדילים את עסקינו בתוך האתגרים המתמשכים של המגיפה", אמר בוב צ'אפק, מנכ"ל חברת וולט דיסני. "אנו ממשיכים להציג חוויות חדשות מרגשות בפארקים ובאתרי הנופש שלנו ברחבי העולם, יחד עם שירותים חדשים הממוקדים לאורחים, ועסקינו הישירים לצרכן מתפקדים טוב מאוד, עם סך של כמעט 174 מיליון מנויים ברחבי דיסני+, ESPN+ והולו ושלל תוכן חדש שמגיע לפלטפורמות".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה