REE הישראלית: דוחות צפויים; המניה יורדת בטרום
חברת REE אוטומוטיב שהחלה להיסחר בנאסד"ק לאחרונה, מדווחת על התוצאות לרבעון השני של 2021. החברה לא דיווחה על הכנסות ברבעון, לעומת הכנסות של כ-89 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. אבל כמובן שלהכנסות האלו אין משמעות - החברה מכוונת להכנסות של מאות מיליונים בעתיד במקביל להחדרת הפלטפורמה שלה לכלי הרכב החשמליים.
ההפסד הסתכם ב-31.1 מיליון דולר, לעומת הפסד של כ-33.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
דניאל בראל, מייסד-שותף ומנכ"ל REE Automotive, אמר, "במהלך המחצית הראשונה של 2021 קידמנו את מעמדה של החברה כשותפה להשקת מכוניות חשמליות ברוב מגזרי הרכב המסחריים, חתנו על שיתופי פעולה עם מובילי שוק והבטחנו לעצמנו אזורי פעילות גיאוגרפיים במקביל לנתח מהתעשייה".
"אנו מכינים כעת חמישה תכני פלטפורמות REEcorner™ במרכז ההנדסי שלנו בבריטניה, אשר את מצבת העובדים שבו אנו מגדילים במהירות כדי לעמוד בזמני האספקה. בקרוב נפתח גם משרדים בארה"ב ואת מרכז האינטגרציה הראשון כדי להיות סמוכים יותר לשותפי הייצור והלקוחות שלנו בצפון אמריקה". הוסיף.
שיתופי פעולה במחצית הראשונה של 2021
הנהלת החברה מדווחת על התקדמות בשת"פים עם גורמים בתעשיית הרכב - שת"פ עם Hino Motors, חברה בת של טויוטה; שת"פ עם Magna International (סימול:MGA) קבלנית לייצור כלי רכב: REE חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם החברה לפיתוח ושיווק משותפים של מכונית חשמלית מודולרית לחלוטין "Powered by REE".
החברה החלה להיסחר לפני פחות מחודש, והונפקה לפי שווי של כ-3.6 מיליארד דולר - נכון לזמן כתיבת שורות אלו מניית החברה נסחרת לפי מחיר של 9.8 דולר, מחיר המשקף שווי שוק של 3 מיליארד דולר.
REE הוקמה ב-2013 ע"י מייסדי סופטוויל, דניאל בראל (כ-10%), המשמש כמנכ"ל ואחישי סרדס (כ-10%), כך שכל אחד מהם שווה על הנייר כ-360 מיליון דולר, והיא מעסיקה למעלה מ-100 עובדים. החברה מייצרת פלטפורמה שעליה כל יצרנית רכב יכולה לעשות שימוש, כאשר רכיבים שונים ברכב משולבים בין השלדה והגלגלים ובהם היגוי, בלימה, מתלה, הנעה ובקרה. צורה "שטוחה" זו משאירה בחלל הרכב יותר גמישות בתכנון הרכב. כך רכבי משלוחים, למשל, יכולים לפנות מקום כדי לשאת מטען רב יותר, וגם ניתן לרווח יותר מכוניות נוסעים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה