מורגן סטנלי מאמינים בזום גם אחרי הקורונה ומעלים את ההמלצה
בחצי השנה הקרובה, התוצאות של {ZOOM VIDEO COMMUNICATIONS} (ZOOM) ישוו לרבעונים בהם כבר החלה הפצת חיסוני הקורונה, שהניעה את היציאה מהסגרים ובמידת מה השיבה למשרדים. הצמיחה של החברה צפויה לרדת לעומת זו ברבעונים הקודמים, אך במורגן סטנלי רואים לאחר מכן אופק חיובי יותר לחברה, ועל כן הם מעלים את המלצתם מרמה ניטרלית ל"תשואת יתר" במחיר יעד של 385 דולר למניה.
"אנו מאמינים שהצמיחה תגיע לשפל ברבעון הרביעי - אבל סבורים שהשוק כבר תמחר זאת פנימה, כך שהיום השער משקף יחס סיכוי-סיכון שהוא יותר אטרקטיבי", נכתב בסקירת האנליסטים מטעם בנק ההשקעות. "אחרי עוד כמה הקבלות קשות לתקופות המקבילות, אנו מצפים להתייצבות או להאצה מחודשת בצמיחה, שתביא בתורה להגדלת המכפילים של המניה".
עוד נאמר כי בינתיים "שיעור הנטישה של לקוחות שנרשמו לשירותי החברה ב-13 החודשים האחרונים ויותר היה טוב מאשר הממוצעים שלה בעברה. זה אומר לנו שהשיפורים במוצר והאפשרויות בו מובילות את הלקוחות לדבוק בו יותר, מבחינת אלו שהצורך שלהם בתקשורת באמצעות וידאו הולך וגובר".
בפירמה סטיפל, האנליסט ג'יי פרקר ליין מאמין גם כן בעתיד תחום שיחות הוידאו, הגם שהצמיחה תהייה מתונה מאשר בשיא תקופת הקורונה. בניתוח שפרסם ציין כי המיקוד יהיה מכאן הלאה גם בפיתוח יכולות שיחות האודיו והכנסים הוירטואליים של זום.
כמוהו גם במורגן סטנלי כתבו כי הם "רואים תאגידים גדולים שיתמקדו בפלטפורמות תקשורת אחודה כשירות (UCaaS), כזו שתאגד שיחות וידאו ואודיו, פלטפורמות תקשורת כשירות (CPaaS), וניהול צ'אט/משימות".
בזום עצמם אגב צופים כי 2021 תסתיים עם צמיחה של 50% על פני 2020, לרמת הכנסות הגבוהה במעט מ-4 מיליארד דולר. מניית החברה ירדה מתחילת השנה בכ-17%. בעוד שכיום השער הוא כ-278 דולר, השיא בפברואר היה 444.5 דולר. ההכנסות ברבעון השני של השנה צמחו ב-54%, ואלה של 12 החודשים שהסתיימו אז, בסוף יולי, עמדו על 2.65 מיליארד דולר - גבוה ב-326% מאשר בתקופה המקבילה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה