פלייטיקה מפספסת את הצפי: רווח של 0.2 ד' למניה - נופלת 12% בטרום

הרווח ירד בכ-35% וכן אכזבה בהכנסות: 635.9 מ' ד' - צמיחה של 4%. האנליסטים ציפו לרווח של 0.25 ד' למניה, על הכנסות של 660.6 מ'. ממוצע השחקנים היומיים ירד מרבעון השני וכך גם שיעור המרתם לשחקנים משלמים - כמו גם גובה העסקה הממוצעת
 | 
telegram
(2)

חברת הגיימינג במובייל  פלייטיקה -1.05% פלייטיקה 8.45 -1.05% פלייטיקה סגירה:0 פתיחה:8.58 גבוה:8.58 נמוך:8.33 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מפספסת את הצפי בשוק לרבעון השלישי כשהיא מדווחת על רווח של 0.2 דולר למניה (80.5 מיליון בסך הכל) על הכנסות של 635.9 מיליון דולר. האנליסטים צפו לרווח של 0.25 דולר למניה, על הכנסות של 660.6 מיליון דולר. התחזית השנתית של החברה היא להכנסות של 2.57 מיליארד דולר ו-EBITDA מתואם של 980 מיליון דולר. המניה נופלת ב-12% במסחר המוקדם בוול סטריט.

ההכנסות עלו אם כן ב-3.7% מהרבעון המקביל אשתקד, אז הסתכמו ב-613.3 מיליון דולר. הרווח למניה ירד בכ-35% שכן בזמנו עמד על 0.31 דולר (119.9 מיליון דולר בסך הכל). ברבעון הקודם, השני של השנה, הרווח היה ברמה של 0.22 דולר למניה וההכנסות הסתכמו ב-659.2 מיליון דולר, כלומר גם בהשוואה אליו מדובר בהאטה בפעילות. ה-EBITDA המתואם ברבעון ירד ל-247.8 מיליון דולר לעומת 261.4 מיליון דולר שנה קודם לכן, כששולי הרווחיות ירדו מ-42.6% אז ל-39% כעת.

ההכנסות ממשחקי הקז'ואל צמחו ב-12% בשנה החולפת, שיעור ההמרה הממוצע של המשתמשים היומיים לשחקנים משלמים עלה ל-2.8%, בהשוואה ל-2.6% בתקופה המקבילה אשתקד. עם זאת מדובר בירידה משיעור של 2.9% ברבעון השני. ההכנסות מהמשחק בינגו בליץ צמחו ב-15% בשנה ואלה מסוליטר גרנד הארווסט ב-45%.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מספרם המשתמשים הממוצע הפעילים מדי חודש עלה מ-32.4 מיליון איש לפני שנה ל-35.4 מיליון איש בתקופת הדוח. הממוצע של המשתמשים הפעילים היומיים ירד ל-10.4 מיליון איש מ-10.9 מיליון ברבעון המקביל (ביחס לרבעון השני נותר ללא שינוי). מתוך אלה שהומרו לשחקנים משלמים, סכום הרכישה הממוצע עלה - מ-0.61 דולר ל-0.67 דולר (ירידה מרמה של 0.7 דולר ברבעון השני).

ברבעון הנוכחי השיקה פלייטיקה בינתיים משחקים נוספים: Switchcraft: The Magical Match 3 ו-Mystery Story וכן הודיעה על השקה שקטה של Merge Stories, כשההשקה הגלובלית הרשמית מתוכננת לרבעון השני של 2022 (יוצרי Board Kings הם שפיתחו את המשחק). עוד השקה שקטה שכזו מתוככנת לשנה הבאה למשחק קז'ואל הנמצא בפיתוח.

בתחילת ספטמבר דיווחה על רכישת חברת ההום דיזיין הפינית ריוורקס (Reworks) בתמורה לכ-600 מיליון דולר. באמצעות הרכישה החברה צפויה למנף את תחום הLive-ops, גיים דיזיין וכן את פלטפורמת הטכנולוגיה boost.

רוברט אנטוקול, מנכ"ל פלייטיקה: "הרבעון השלישי העמיד בפנינו הזדמנויות להשקיע בצמיחה שלנו ל-2022 והלאה". סמנכ"ל הכספים, קרייג אברהמס: "אנחנו בטוחים שההשקעות שלנו בתשתית ובמוצרים החדשים אותן ביצענו ברבעון השלישי יאפשרו את הצמיחה בכל הפורטפוליו שלנו".

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קטסטרופה החברה ציקמוק הזאת (ל"ת)
    טייגר 7 03/11/2021 14:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    העיקר לחלק כסף לקבוצה הכי עשירה במדינה יש להם (ל"ת)
    נירו 03/11/2021 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות