רונן סמואל מנכל קורנית
צילום: כפיר זיו
דוחות

קורנית הרוויחה 11.5 מ' ד' ברבעון השלישי על הכנסות של 87 מ' ד'

סתיו קורן |

חברת קורנית דיגיטל הפועלת בתחום פתרונות טכנולוגיים דיגיטליים מבוססי תוכנה לתעשיית הטקסטיל, מדווחת על עלייה של 51% בהכנסות הרבעון השלישי, לרמה של 86.7 מיליון דולר בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. אולם, ציפיות השוק היו גבוהות  - המניה מאבדת גובה בטרום.

הרווח הנקי (Non-GAAP) הסתכם בכ-11.5 מיליון דולר, או 0.24 דולר למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי (Non-GAAP) של 7.7 מיליון דולר, 0.18 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד. האנליסטים קלעו בתחזיות, כאשר ציפו לרווח זהה. 

תחזית לרבעון הרביעי 2021 החברה צופה שההכנסות ברבעון הרביעי 2021 יהיו בטווח של 89 מיליון דולר עד 93 מיליון דולר, בעוד האנליסטים מצפים להכנסות של 89 מיליון דולר. הרווח התפעולי non-GAAP צפוי לעמוד על טווח של 13% עד 15% מההכנסות. תחזית זו מניחה שהשפעת השווי ההוגן של כתבי אופציה שהונפקו ברבעון היא אפס.

רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל: "קורנית מובילה את הטרנספורמציה הדיגיטלית שתעשייה האופנה חייבת לבצע, עם מתן פתרונות חדשניים המגשרים על הפערים הקיימים בין הדימיון ליישומים הפיזיים. אנחנו נכנסים לשנת 2022 עם נתונים עסקיים חזקים מאוד וביקוש רחב וגובר לפתרונות שלנו, המציבים אותנו בצורה איתנה במסלול להפוך לחברה של מיליארד דולר הכנסות ב-2026".

אלון רוזנר, סמנכ"ל הכספים של קורנית דיגיטל: "אנחנו ממוקדים בלסיים את השנה בצורה חזקה ולתמוך בלקוחות שלנו כדי להבטיח שהם מוכנים לעונת השיא שלהם. אנו נכנסים לשנת 2022 בצורה פנומנאלית עם נתונים עסקיים מצוינים, צבר הזמנות איתן ו-pipeline חזק".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה