"המלך עירום": Fubo הפתיעה לטובה - אך בפירמה LightShed מזהירים
"בכירי החברה כנראה ימכרו אותה לפני שכולם יבינו עד כמה גרוע הבסיס הכלכלי שלה. המלך הוא עירום" – כך נכתב באנליזה של הפירמה LightShed Partners על חברת הסטרימינג הממוקדת בתכני ספורט, FUBOTV INC -7.19% FUBOTV INC 1.42 -7.19% סגירה:0 פתיחה:1.52 גבוה:1.55 נמוך:1.4 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (FUBO) שעקפה את תחזיות האנליסטים לרבעון השלישי. המניה נופלת בקרוב ל-20% בוול סטריט בשעה זו.
הכנסות החברה שולשו ברבעון השני, ועתה יותר מהוכפלו וגם הן עקפו את תחזיות האנליסטים. מצבת המינויים מתקדמת בקצב יפה משציפתה החברה ושצפה השוק. רכישה נוספת הוכרזה כעת. התחזית לשנה כולה עלתה. ועדיין, בלייטשד אומרים "היזהרו".
מנויי פובו יכולים לצפות דרך השירות בערוצי ומשחקי ספורט, ואף משחקי וידאו חינמיים פותחו והוטמעו בפלטפורמה כדי להרחיב את בסיס העסקים. לב הביקורת של לייטשד היא על הסכומים הגדולים מדי שהחברה משלמת על זכויות שידור של אירועי ספורט. עוד מטילים שם ספק ביכולת להרוויח מהעסק ההפסדי כעת שנשען על דמי מנוי, וכן להצמיח את אפיק ההכנסות מהימורי ספורט.
החברה צומחת בקצב נאה מאד, ועל אף שכפי שתיארנו הצמיחה ב-12 חודשים ברבעון השני הייתה גבוה מזו של הרבעון השלישי עליו דיווחה עתה (הגם שהשלישי הוא הרבעון החזק בתחום אירועי הספורט), האנליסטים חזו זאת מראש. עדיין התוצאות של החברה עלתה על הערכותיהם.
פובו הציגה הפסד מתואם של 0.59 דולר למניה (ועל בסיס GAAP של 0.74 דולר) על הכנסות של 156.69 מיליון דולר. האנליסטים צפו שתדווח על הפסד עמוק יותר של 0.65 דולר (חלקם ציפו ל-0.54 דולר, והם התאכזבו) על הכנסות בסך 143.55 מיליון דולר. מדובר בהפתעה של כ-9% בשני הסעיפים, ובצמצום ההפסד המתואם מרמה קודמת של 1.65 דולר למניה, וצמיחה של 156% על פני הכנסות הרבעון המקביל. תחזית האנליסטים הניחה צמיחה דומה לזו של הרבעון הראשון בשנה (135%).
ההכנסות מפרסומות צמחו ב-147% ל-18.6 מיליון דולר ואלה מדמי מנוי עלו ב-158% ל-138.1 מיליון דולר. מספר המנויים עלה ב-108%, כלומר הוכפל, ל-944,605 (פובו עצמה ציפתה ל-810-820 אלף) ומאז כבר חצתה את המיליון, כך פרסמה. ברבעון עצמו נוספו 262,884 מנויים (יותר מבכל 2020).
כמו כן ההכנסה הממוצעת ממנוי מדי חודש עלתה ב-10% ל-74.54 דולר, וההכנסות הממוצעות מפרסום עבור כל לקוח מדי חודש עלו בשיעור זהה ל-8.23 דולר.
בחברה העלו תחזיות ל-2021 עולה ועתה צופים שמספר המנויים יהיו 1.07 מיליון איש, ולא 1.06 מיליון (האנליסטים חשבו שתספק תחזית ל-927 אלף מנויים, למרות שהתחזית שלה כבר הייתה גבוהה יותר קודם לכן. עכשיו כבר חצתה את המספר הזה). ההכנסות אמורות לעלות ב-5 מיליון דולר עלפני הפרסום הקודם ל-617 מיליון.
רק לפני שבוע השיקה החברה שירות הימורים אינטרנטי בארצות הברית, באייווה תחילה. בצד פרסום הדוחות הודיעה על רכישת Molotov, שירות סטרימינג בשידור חי מוביל בצרפת, ב-190 מיליון יורו.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה