ירון גלאי. אאוטבריין
צילום: נועם גלאי

אאוטבריין רוכשת את פעילות VI השוויצרית ב-55 מיליון דולר

הרכישה תאפשר לחברה לספק ללקוחותיה פתרונות למיקומים נוספים באתרים שלהם, כך מאמינים בחברה. 
תומר אמן |
נושאים בכתבה אאוטבריין

חברת אאוטבריין (סימול: OB) העוסקת בפרסום דיגיטלי משתלב, הודעה כי תרכוש את החברה השוויצרית video intelligence AG, לה פלטפורמת שילוב תוכן ופרסום וידאו בפלטפורמות דיגיטליות ובטלוויזיות חכמות. הטכנולוגיה של vi, מבוססת בינה מלאכותית, מאפשרת לאתרי תוכן להגדיל מעורבות גולשים ומוניטיזציה על-ידי הוספת תוכן וידאו רלוונטי לכל כתבה.

הטכנולוגיה של החברה, העובדת כיום עם מספר רב של אתרי תוכן ברחבי העולם, אינה עושה שימוש בקוקיז ומותאמת למגמות העתידיות בענף הפרסום הדיגיטאלי. vi נכנסה לאחרונה לתחום הטלוויזיות החכמות- CTV, תוך חתימת הסכמי שיתוף-פעולה עם מספר גופים, ביניהם Samsung TV. 

"VI מתאימה באופן מושלם לאסטרטגית הליבה של אאוטבריין, לספק לאתרי התוכן טכנולוגיה שמגדילה את מעורבות הגולשים והמוניטיזציה באמצעות תוכן ופרסום רלוונטי", אומר דיוויד קוסטמן, מנכ"ל משותף של אאוטבריין. "השילוב עם vi יאפשר לנו להעמיק את השותפות שלנו עם אתרי התוכן, ולספק פתרונות גם לחלקים העליונים והאמצעיים בעמודי האתרים. הוא גם יאפשר לנו להרחיב באופן משמעותי את שוק היעד שלנו, תוך הוספת פרסום וידאו מסוג In-Stream באיכות גבוהה למותגים העובדים איתנו." - הוסיף

אאוטבריין תרכוש את video intelligence  עבור כ-55 מליון דולר, מתוכם ישולמו 46.75 מליון דולר מיתרת מזומני החברה, ו- 412.5 אלף מניות אאוטבריין. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2022.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה