לולומון הגדילה את ההכנסות ב-30% ל-1.5 מיליארד ש' - אך הורידה תחזית

החברה הורידה תחזית עבור Mirror, מכשיר הכושר הביתי שרכשה בשנה שעברה תמורת 500 מיליון דולר; מירור הגדילה את המנויים שלה ב-40% ברבעון השלישי ביחס לרבעון המקביל אשתקד
 | 
telegram

מניית חברת האתלטיקה לולומון  LULULEMON ATHLTCA INC +0.63% LULULEMON... 317.11 +0.63% LULULEMON ATHLTCA INC סגירה:0 פתיחה:315.14 גבוה:327.67 נמוך:315.14 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שנסחרת לפי שווי שוק של 53.2 מיליארד דולר מאבדת גובה בוול סטריט, לאחר שהורידה את התחזיות לרבעון הרביעי עבור Mirror, מכשיר הכושר הביתי שרכשה בשנה שעברה תמורת 500 מיליון דולר. התחזית המעודכנת מורידה את ההכנסות השנתיות של מירור מטווח של 250-275 מיליון דולר לטווח של 125-130 מיליון דולר.

מירור הגדילה את המנויים שלה ב-40% ברבעון השלישי ביחס לרבעון המקביל אשתקד. לולומון דיווחה על עלייה של 30% בהכנסות של הרבעון השלישי, ל-1.5 מיליארד דולר. החברה עדכנה את התחזית השנתית לשורה התחתונה, לטווח של 2.125 מיליארד דולר עד 2.165 מיליארד דולר.

"תוצאות הרבעון השלישי שלנו מדגימות את החוזק המתמשך של החברה, ואת פוטנציאל הצמיחה האדיר שלנו בטווח הרחוק והקרוב" אמר קלווין מקדונלד, מנכ"ל החברה. "אנחנו מרוצים מהביצועים המוקדמים של עונת החגים שלנו".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

באשר לסוף השבוע המכריע של חג ההודיה, מקדונלד אמר שהוא מרוצה מהביצועים של החברה שכן היא סיפקה "ימים שוברי שיאים" במספר מדדי מפתח, כולל מכירות, תנועה והמרה דרך ערוץ המסחר האלקטרוני שלה. מקדונלד ציינה כי חג ההודיה היה יום המסחר האלקטרוני בעל הנפח הגבוה ביותר אי פעם.

ביחס לשרשרת האספקה, מקדונלד ציין בשיחת המשקיעים כי לולמון ממשיכה להתמודד עם אותן בעיות של רוב התעשייה, כולל האטה במשלוחים, ועלויות מוגברות הקשורות להובלה אווירית. הוא גם שיתף שכל מפעלי החברה בווייטנאם נפתחו מחדש והמשיכו להגביר את הקיבולת שלהם. הוא הוסיף שלמרות שסגרי הקיץ גרמו לכמה עיכובים, המלאי הכולל של החברה בסוף הרבעון השלישי עלה ב-22%, מעל ציפיות השוק, שעמדו על 15% עד 20%".

"התחלנו את הרבעון הרביעי עם מלאי, כוח האדם ואסטרטגיות שיאפשרו לנו לסיים את 2021 בעמדת כוח, כאשר אנו מצפים לעבור את רמת ההכנסה השנתית של 6 מיליארד דולר בפעם הראשונה", אמר מקדונלד.

באשר להשקת מגזר ההנעלה המצופה של החברה, מקדונלד אישר למשקיעים שהחברה עדיין בדרך להשקה באביב 22'. "אנחנו נרגשים מזה, נרגשים מההזדמנות ומהעמדה הייחודית שלנו", הוסיף. "אנו נוקטים בגישת צמיחה ליוזמה החדשה הזו."

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות