
לאחר פיילוט מוצלח: שיתוף הפעולה בין מקדונלד'ס לביונד מיט מתרחב
חברת המזון המהיר הגדולה בעולם מקדונלד'ס MCDONALDS מרחיבה את שיתוף הפעולה עם חברת תחליפי הבשר ביונד מיט BEYOND MEAT: מקדונלד'ס תמכור את הקציצה של ביונד בחלק נכבד מסניפיה בארה"ב במהלך 2022, כך לפי אנליסטים בוול סטריט.
החברות ביצעו פיילוט, במהלכו שילבו את קציצת "מקפלנט" של ביונד בשמונה סניפי מקדונלדס בארה"ב בנובמבר האחרון. הסניפים מכרו מספר מספק של קציצות, 70 ליום - "כדי להצדיק את הרחבת הניסוי" האנליסטים אמרו.
מקדונלד'ס בדקה לראשונה המבורגר צמחים בחנויות שלה בשנת 2019 והשיקה המבורגר מבוסס צמחים עם ביונד כעבור שנה, לחברה יש הסכם לשלוש שנים עם מקדונלד'ס.
לאחרונה, ביונד דיווחה על שיתוף פעולה גם עם רשת המזון המהיר, טאקו בל. אולם טאקו בל ביטלה מבחן של מוצר מבית היוצר של חברת הבשר המתורבת - מסתבר שטאקו בל לא הייתה מרוצה מדגימה ששלחה אליה החברה באוקטובר האחרון, כך לפי סוכנות הידיעות בלומברג.
שני עובדי ביונד מיט, מהצוות שיצר את המוצר שנועד לחקות בשר בגריל המכונה קרנה אסאדה, פוטרו. בדיקה נוספת של מוצר החברה עדיין עשויה להתרחש מכיוון שהחברות צפויות להמשיך לעבוד יחד. ביונד הודיעה בפברואר כי חתמה על עסקה רב שנתית עם Yum שכללה גם את רשתות החברה KFC ופיצה האט.