בכיר בזום: כשתרכשו מוצר ברשת, המוכר יראה לכם אותו בשיחת וידאו

ריקי קאפור, ראש חטיבת אסיה פסיפיק בחברה סבור שמודל העבודה ההיברידית ימשיך להתקיים גם עם תום הקורונה ומצביע על מנועי צמיחה אפשריים: שיחות בין מוכרים לקונים רגע לפני סגירת העסקה המקוונת, וממשקי שיחות וידאו בתחום הבריאות והחינוך
 | 
telegram

חברת זום  ZOOM VIDEO -1.8% ZOOM VIDEO 81.14 -1.8% ZOOM VIDEO סגירה:0 פתיחה:81.52 גבוה:81.98 נמוך:80.94 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  (ZM) הייתה בין הנהנות העיקריות מפריצת הקורונה לחיינו עם המעבר ללימודים ועבודה מרחוק, אך הגיבה בירידות עם הסימנים להתקרבות סוף המגפה. מאז חווינו גלים של התפרצות הווריאנטים דלתא ואומיקרון ונראה שהמגיפה הולכת להישאר איתנו עוד זמן מה, אך השאלה שמרחפת מעל חברת שיחות הוידאו היא האם יש לה עוד "טריקים בשרוול" והאם היא תוכל להמשיך לצמוח בקצב שמצדיק את תג המחיר של 60 מיליארד דולר שהיא מציגה. 

ריקי קאפור, ראש חטיבת אסיה פסיפיק בחברה בטוח שהתשובה לכך חיובית כיון שיותר ויותר ארגונים עוברים לעבודה היברידית כאשר העובדים מחלקים את זמנם בין המשרד לבית במשך השבוע. בנוסף הוא מצביע על שלושה שינויים גדולים שהחברות משקיעות בהם כיום בתקופה שכבר כונתה לא פעם הפוסט-מגיפה (הגדרה שהיום מאותגרת מחדש) ושמדרבנים את הצמיחה והרלוונטיות של החברה לדעתו. 

הראשון הוא שהחברות חושבות על הדרך ליצור סביבת עבודה מכילה, שיתופית והיברידית עבור העובדים. "המועסקים דורשים סידורי עבודה גמישים ויכולת לעבוד ללא הפרעות בכל מקום בו הם נמצאים" אמר. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

השינוי השני הוא ביחס ללקוחות, כאשר החברות מנסות לספק חווית שימוש ושירות נוחה יותר עם עליית הדרישה לכך בשוק. קאפור: "בין אם זה חווית מסחר, היכולת לדבר עם אדם ממשי לראות את המוצר בצורה חיה ולנהל שיחה אמיתית ורק אז לבצע את הקניה. הצרכנים מצפים לזה מהחברות".

השינוי הגדול השלישי עליו מצביע קאפור הוא שחברות שייכות באופן טבעי לעולם הדיגטלי בונות פלטפורמות חדשניות על מנת להגיע ללקוחות חדשים, במיוחד בתחומים כמו בריאות או חינוך. גם בתחום הזה שירותי החברה הם חיוניים. 

חברת זום עברה מ-0 ל-2 מיליון משתמשים בפחות משנתיים. זוהי הצמיחה המהירה ביותר בתחום שירותי הענן והנתונים מראים שהלקוחות ממשיכים להשקיע בזום גם אחרי המגפה, לדבריו.

מילוני אנשים אכן השתמשו בטכנולוגיה של החברה בשנתיים האחרונות בין אם בלימודים, בעבודה או מפגשים חברתיים, אך הצמיחה האגרסיבית אותה חוותה החברה נבלמה עם החזרה לשגרה לצד הקורונה בחודשים האחרונים. הכנסות החברה עלו ב-35% מהשנה שעברה, האטה מצמיחה של 54% ברבעון הקודם. 

בנוסף החברה מתמודדת עם תחרות הולכת וגוברת בתחום עם חפיר נמוך יחסית. מיקרוספוט נכנסה באגרסיביות לשוק שיחות הוידאו רבות המשתתפים וגם חברות כמו גוגל או סיסקו מציעים שרותים דומים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות