סיטיגרופ ממליצים לקנות את ספוטיפיי ונטפליקס, שקופצות בכ-8%

בנק ההשקעות אומר שבשוק לא מבינים כראוי את פוטנציאל הגידול במצבת המנויים של שתי החברות. עוד הם מתארים מנועי צמיחה נוספים שאינם קשורים במנויים: יקור החבילה בנטפליקס, כפי שכבר נעשה, והפרסומות בספוטיפיי. עם זאת מחירי היעד של שתי החברות נחתכו
 | 
telegram

אחרי שענקית הסטרימינג בגזרת הוידאו  NETFLIX +0.03% NETFLIX 897.79 +0.03% NETFLIX סגירה:0 פתיחה:895.55 גבוה:906 נמוך:893 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (NFLX) ומקבילתה בגזרת המוזיקה  SPOTIFY TECHNOLOGY +0.92% SPOTIFY... 475.04 +0.92% SPOTIFY TECHNOLOGY סגירה:0 פתיחה:471.81 גבוה:480.09 נמוך:469.49 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (SPOT) ספגו ירידות בתקופה האחרונה בבנק ההשקעות  CITIGROUP +1.27% CITIGROUP 69.83 +1.27% CITIGROUP סגירה:0 פתיחה:69 גבוה:70.2 נמוך:68.45 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (CITI) משדרגים המלצה על שתיהן, מרמה ניטרלית להמלצת "קניה", במחיר יעד שהורד מאז האנליזה הקודמת עליהן: אצל נטפליקס מ-595 דולר ל-450 דולר, ובספוטיפיי ההורדה הייתה מ-275 דולר ל-240 דולר. שתי המניות עולות בשעה זו בכ-8%.

בסקירה חדשה למשקיעים, כותבים האנליסטים בבנק כי המשקיעים לא מסתכלים כראוי על פוטנציאל הגדילה של מצבת המנויים בשתי החברות. נזכיר כי פספוס התחזיות בסעיף זה מצד נטפליקס היה זה שהביא לפני פחות משבועיים לנפילת המניה ב-20% (לצד האווירה המשתנה בשוק). עם זאת, זה היה אם כן פספוס של תחזית הצמיחה על פני הרבעון המקביל, ובין התקופות כבר הופצו חיסוני הקורונה והמגיפה הביאה לפחות הגבלות על התנועה, כך שהגידול היה מאתגר יותר. מכאן והלאה נשמע שבסיטי אופטימיים לגבי היכולת של התוכן, וההשקעה האדירה בו, למשוך עוד מנויים.

בסיטי כותבים בין היתר שהערכות השווי לא משקפות עלייה מהותית במספר המנויים של נטפליקס וספוטיפי, וגם לא תרחיש של שיפור היסודות הכלכליים שלהן אחרי 2023. ההתייחסות לשתי המניות הייתה חלק מסקירה רחבה יותר על חברות שעסקיהן מבוסס על מצבת מנויים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

"בעוד שאצל נטפליקס וספוטיפיי אנחנו רואים צמיחה מתונה יותר במנויים, אנחנו גם רואים וקטורים אחרים שישפיעו על השורה העליונה. אצל נטפליקס, אנחנו מאמינים שיש לה יכולת תמחור טובה (כלומר, להעלות מחירים לחבילה, כפי שעשתה באחרונה, מבלי להגיע לנטישת מנויים בנטו, כלומר מצטרפים מינוס נוטשיים, וכך להגדיל את ההכנסות - א.פ). אצל ספוטיפי, לדעתנו החברה יכולה לשפר את המונטיזציה מבוססת הפרסומות בפלטפורמה שלה".

יוזכר כי בימים אלה, ספוטיפיי נמצאת בתשומת הלב התקשרותית אחרי שניל יאנג הסיר את שיריו מהפלטפורמה בשל הבמה שנתנה החברה לג'ו רוגן, שבפודקאסט שלו השמיע מסרים של הכחשת הקורונה. על אותו הפודקאסט שילמה ספוטיפיי 100 מיליון דולר רק כדי שיהיה אצלה. ליאנג הצטרפה באחרונה ג'וני מיטשל. בימים האחרונים המנייה רשמה ביצועי חסר בהשוואה לשוק.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות