אינוביד בתוצאות מקדמיות: צמיחה של 30%; רוכשת חברה ב-160 מ' דולר

החברה מדווחת על צמיחה של כ-30% והכנסות של 89 מיליון דולר בשנת 2021 ו-25 עד 26 מיליון דולר ברבעון הרביעי; במקביל מודיעה החברה על רכישת חברת TVSquared הפועלת גם היא בתחום הפרסומות בטלויזיה מחוברת בסכום של 160 מיליון דולר בעסקת מזומן ומניות
 | 
telegram

חברת אינוביד אינוביד 0% אינוביד 1.67 0% אינוביד סגירה:0 פתיחה:1.71 גבוה:1.73 נמוך:1.66 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עוסקת בפיתוח פלוטפורמה להתאמה אישית של פרסומות בטלויזיה המחוברת לאינטרנט, וכן אמצעי מדידה והערכה של פרסומות בעולם הטלויזיה. החברה התמזגה לספאק בדצמבר האחרון וכעת מדווחת לראשונה על תוצאות מקדמיות לרבעון הרביעי של שנת 2021. הנתונים המלאים עוד לא דווחו. יחד עם פרסום התוצאות הראשוניות מודיעה החברה גם על רכישה ב-160 מיליון דולר בעסקה משולבת של מניות ומזומן. 

על פי התוצאות המקדמיות שמפרסמת החברה ההכנסות בשנת 2021 הסתכמו ב-89 עד 90 מיליון דולר, צמיחה של 30% עד 31% משנה שעברה. ברבעון הרביעי הגיעו הכנסות החברה ל-25 עד 26 מיליון דולר. 

ה-EBITDA המתואם לשנת 2021 היה 4.5 עד 5.5 מיליון דולר, ולרבעון הרביעי 1 עד 2 מיליון דולר. מספר לקוחות הליבה עלה מ-95 ל-109, שיעור שימור הלקוחות (רטנשן) עמד על 97% בהשוואה ל-94% בשנה שעברה. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בנוסף הודיעה החברה, כאמור, על רכישת חברת TVSquared תמורת כ-160 מיליון דולר, 100 מיליון מתוכם במזומן והשאר במניות. הכנסות החברה הנרכשת בשנת 2021 הגיעו ל-20 עד 22 מיליון דולר. TVSquared אף היא חברה גלובלית העוסקת בפרסומות בטלוייזיה מחוברת.

"ע"י הרכישה אנו מכוונים לספק את התמונה השלמה של עולם הטלויזיה והדיגיטל באמצעות פלטפורמה מדידה ומותאמת מטבע" אמר צביקה נטר מנכ"ל ומייסד אינוביד. "בנוסף אנו משדרגים את הגישה הגלובלית שלנו עם מותגים, סוכניות, מפרסמים ותחנות שידור בשש יבשות המסתמכים על TVSquared כדי למקסם את הגישה והזהוי של לקוחות באופן שיקדם את צמיחת העסקים באמצעות הטלויזיה" אמר. 

ביחס לשנה הבאה מצפה אינוביד להציג צמיחה של 22% עד 28% עם EBITDA מתואם חיובי. "ההכנסות שלנו גדלו במעל 30% והנתונים שלנו נשארו חזקים. אחוז השימור הגבוה מעיד על בסיס לקוחות יציב והוא עדות לעמדה שלנו בשוק. אנו מצפים שהתקציבים ימשיכו להשתנות מטלויזיה מסורתית לפרסומות בטלויזיה מחוברת (CTV) בשנת 2022, ואנו מאמינים שאינוביד תשאר מובילת השוק ותצבור נתח שוק, כאשר התקציב המיועד ל-CTV צפוי להכפיל את עצמו ויותר עד שנת 2025" אמר נטר. "במידה ובעיות האספקה הגלובליות לא יפגעו את תעשיית הפרסום, צמיחת השנים הבאות תהיה אפילו חזקה יותר". 
 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות