סייבר ארק עקפה את הצפי וקופצת בטרום: רווח מתואם של 0.28 ד' למניה
חברת אבטחת הסייבר סייבר ארק +1.32% סייבר ארק 305.27 +1.32% סגירה:0 פתיחה:300 גבוה:306.94 נמוך:291.62 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עוקפת את צפי האנליסטים לרבעון הרביעי של 2021 עם רווח מתואם של 0.28 דולר למניה על הכנסות בסך 151.3 מיליון דולר. בשוק העריכו כי תרוויח 0.16 דולר למניה ותכניס 144.48 מיליון דולר. מניית החברה קופצת בכ-14% במסחר המוקדם בוול סטריט.
תחזית החברה לרבעון הנוכחי, הראשון של 2022, היא להכנסות של 125-133 מיליון דולר, עם הפסד תפעולי Non-GAAP של 9-16 מיליון דולר, והפסד Non-GAAP למניה של 0.42-0.25 דולר, זאת על בסיס חלוקת הנתון ל-40.3 מיליון מניות בממוצע (בסיסי ובדילול מלא).
התחזית לשנה כולה היא להכנסות של 582-598 מיליון דולר, הכנסות חוזרות על בסיס שנתי (ARR) של 530-536 מיליון דולר (צמיחה של 35-36% על פני 2021), הפסד תפעולי Non-GAAP של 34-20 מיליון דולר והפסד Non-GAAP למניה של 0.98-0.64 דולר, על בסיס חלוקת הנתון ל-40.7 מיליון מניות בממוצע (בסיסי ובדילול מלא).
בסייבר ארק עדיין עמלים על העברה של הלקוחות הקיימים ממודל של תשלום על רישיון פעם אחת למודל של דמי מנוי תקופתיים (SaaS). כך, ההכנסות החוזרות ברבעון הרביעי עלו ב-48% ל-102.9 מיליון דולר, ועל בסיס החוזים הקיימים בסוף התקופה משתקפות הכנסות על בסיס שנתי (ARR) של 393 מיליון דולר - עלייה של 44% לעומת שנה קודם לכן. מתוך הנתון, שיעורם של ההכנסות הצפויות ממודל המנויים הוא 46% (183 מיליון דולר). הסכום עצמו גדל ב-146% מ-74 מיליון דולר תוך שנה.
71% מהזמנות הרישיונות היו בתצורה של מנויים, בהשוואה ל-35% ברבעון הרביעי של 2020. עוד בתקופת הדוח הוסיפה החברה 375 לקוחות חדשים. "לאור ההצלחה בשנת 2021, סייברארק צופה לסיים את תקופת המעבר למודל מנויים עד לרבעון השני של 2022, מועד מוקדם בהרבה מלוח הזמנים המקורי של אמצע שנת 2023. בשל ההקדמה של לוח הזמנים ויחד עם הצמיחה בחלק של ההכנסות מ-SaaS, הרווחיות של סייברארק תמשיך להיות מושפעת מהמעבר", מסרו בחברה - מה שמסביר את המעבר מרווח מתואם להפסד מתואם בתחזית לרבעון הנוכחי ולשנה.
אודי מוקדי, יו"ר ומנכ"ל סייברארק: "התנופה המשיכה והגיעה לשיאה ברבעון הרביעי. עקפנו את התחזיות עבור מסגרת תמהיל הזמנות המנויים שלנו שוב. אנו סמוכים ובטוחים שנשיג את יעד המעבר למודל מנויים עם כ-85 אחוזים מתמהיל ההזמנות כבר ברבעון השני של שנת 2022. הודות לתאוצת העסקים שלנו בשנת 2021, המצוינות בביצועים ויתרון תחרותי חזק, אנו בעמדה מצוינת להשגת צמיחה רווחית ארוכת טווח ולהשיא את הערך המוסף לבעלי המניות".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה