מתחרה ראש בראש עם טיקטוק: פייסבוק רילס מגיע לישראל
ליצור סרטונים קצרים באמצעות הרילס, בדומה למתחרה הסינית טיקטוק ובדומה לפיצ'ר שקיים כבר ברשת האינסטגרם שאף היא נמצאת בבעלות החברה
ענקית הטכנולוגיה מטא META PLATFORMS -4% META PLATFO 554.08 -4% סגירה:0 פתיחה:572.19 גבוה:572.57 נמוך:551.5 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (פייסבוק לשעבר) הודיעה היום על השקת הפיצ'ר החדש שלה ה-רילס ל-175 מדינות נוספות ובהן ישראל. מדובר בעצם בפורמט הסרטונים שפיחתה החברה והוא המקבילה לטיקטוק שתפסה פופולריות אדירה בארץ.
הפורמט החדש של העלאת הסרטונים, שהיה זמין בחודשים האחרונים באינסטגרם ולמשתמשי פייסבוק במדינות צפון ומרכז אמריקה, זמין מעכשיו גם ברשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק. ומאפשרת ליצור ולפרסם סרטונים בפיד, בקבוצות ובלשונית הווידאו של פייסבוק. הפיצ'ר יהיה זמין לשימוש במכשירי אנדרואיד ו-iOS.
הדמיון בין הרילס לטיקטוק אינו מקרי, הרילס הוא למעשה הדרך העיקרית של פייסבוק במלחמה נגד הפופולריות ההולכת וגוברת של טיקטוק, שהצליחה לגנוב מפייסבוק אחוז גבוה של משתמשים ברשתות החברתיות. מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד מטא, רואה ברילס פוטנציאל הצלחה גבוה במלחמה על קהל המשתמשים, והוא אף ציין בשיחת המשקיעים האחרונה כי הוא מודע לכוחה של טיקטוק ושהוא מכוון לכך שהרילס תהיה התשובה של החברה במלחמה נגדה.
"ברור לנו שאנשים יצרכו יותר ויותר סרטוני וידאו קצרים בעתיד, ורילס הוא פורמט התוכן שלנו שצומח בקצב הכי מהיר בפער גדול. הוא כבר התורם המשמעותי ביותר לגידול במעורבות המשתמשים באינסטגרם והוא צומח מהר מאוד גם בפייסבוק", אמר צוקרברג בשיחה שהתקיימה בתחילת החודש. שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול ויד ימינו של צוקרברג, הודתה כי רילס מייצר פחות הכנסות לעומת הפיד והסטוריז, "אבל אנחנו מצפים שזה ילך וישתפר עם הזמן. כבר עשינו מעברים מוצלחים בעבר - מהווב למובייל, ולאחר מכן מהפיד לסטוריז".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה