
טאבולה: הכנסות של 407 מ' ד' ומעל הצפי, ברווח פספסה; עלתה 2% באפטר
חברת טאבולה (סימול: TBLA) העוסקת בניהול שירותי פרסום מדווחת ברבעון הרביעי על הכנסות של 407.6 מיליון דולר, גידול של 16% אשתקד אז הסתכמו ההכנסות בכ-351.2 מיליון דולר ומעל לצפי האנליסטים שעמד על הכנסות של 394.74 מיליון דולר. הרווח הנקי הסתכם ברבעון ב-585 אלף דולר, קיטון לעומת אשתקד אז הסתכם בכ-2.75 מיליון דולר. בעקבות הדוחות עלתה החברה 2% באפטר מרקט בניו יורק.
הרווח המדולל למניה הסתכם בכ-0 דולר, מתחת לצפי האנליסטים שעמד על 0.03 דולר למניה. שותפויות חדשות של החברה הובילו להכנסות שהתסכמו ב-21 מיליון דולר בעוד שהשותפים הקיימים תרמו 35 מיליון דולר לשורת הרווח.
עלות ההכנסות עלתה ב-2.24% והסתכם בכ-264 מיליון דולר, זאת לעומת 258.2 מיליון אשתקד. עלויות התפעול עלו ב-44.1% והסתכמו ב-124.9 מיליון דולר, לעומת אשתקד אז הסתכם הנתון ב-86.7 מיליון דולר.
הרווח הגולמי גדל ב-54.4% והסתכם ב-143.6 מיליון דולר, זאת לעומת 93 מיליון דולר אשתקד. ה-EBIDTA הסתכם ב-65 מיליון דולר, יותר מהכפלה של נתון זה אשתקד אז עמד על 33 מיליון דולר.
- אפלובין שולטת בשוק הפרסום הדיגיטלי: מזנקת ב-50%
- מטא משיקה כלי AI למפרסמים: למי זה מתאים ומתי זה יושק בארץ?
עבור כל 2021
עבור כל השנה צמחו ההכנסות של טאבולה ב-16% והסתכמו ב-1.37 מיליארד דולר, זאת לעומת 1.18 מיליארד דולר אשתקד. הרווח התפעולי גדל ב-38.1% והסתכם ב-441 מיליון דולר לעומת 319.4 מיליון אשתקד.
עבור כל השנה דיווחה החברה על הפסד נקי של 24.9 מיליון דולר, זאת לעומת רווח נקי של 8.4 מיליון דולר אשתקד. ה-EBIDTA המתואם ירד ב-69% והסתכם ב-106.1 מיליון דולר, זאת בהשוואה ל-179.4 מיליון דולר אשתקד. תזרים המזומנים מהפעילות השוטפת ירד ב-54.3% והסתכם ב-63.5 מיליון דולר וזאת לעומת 139 מיליון דולר בשנה המקבילה.
ומה הלאה?
החברה צופה שההכנסות ברבעון הקרוב יסתכמו בטווח של בין 353 ל-359 מיליון דולר, האטה של בין 11%-12%. החברה צופה רווח גולמי של בין 108 ל-112 מיליון דולר ברבעון הראשון. ה-EBIDTA המתואם צפוי להסתכם בין 32 ל-34 מיליון דולר. האנליסטים מצפים כעת להכנסות של 356.9 מיליון דולר ברבעון הקרוב, קצת מעל לאמצע תחזית ההאטה של טאבולה.
- "כולם מודאגים": לארי פינק מתריע על חששות כלכליים גוברים
- פגישת נתניהו - טראמפ: "נמחק את גירעון הסחר עם ארה"ב"
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
ההאטה אותה צופה החברה טמונה ככל הנראה בעובדה כי חברות רבות בשוק צופות שסקטור הפרסום יפגע בתקופה הקרובה ממגוון סיבות שונות. חזרת הציבור לשגרה לצד האינפלציה הגואה בארה"ב ובאירופה מעיבה על תחזיות הצמיחה קדימה של חברות רבות כמו FACEBOOK (סימול: FB), ומקשה על הסקטור בראייה עתידית.
אדם סינגולדה, מנכ"ל טאבולה: "סגרנו את 2021 עם רבעון חזק ביותר. המשכנו במומנטום שלנו, עם השקת מוצרים שמשנים את כללי המשחק כמו Homepage for You ו-SmartBid Dimensions, חתמנו על שותפויות טובות ועשינו התקדמות מצוינת בהיצע הפרסום פרימיום שלנו ובתחום המסחר המקוון עם קונקסיטי".
טאבולה - ביחד עם ישראליות רבות נוספות - התרסקה במסחר בוול-סטריט מאז ההנפקה לקראת סוף חודש יוני של השנה הקודמת. החברה השלימה מיזוג ספאק עם ION Aqcuisation Corp לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר וביומה הראשון גייסה 545 מיליון דולר.
מאז ההנפקה, לפי שער של 10 דולר למניה, התרסק השווי בקרוב ל-33% לשער הבסיס שעמד הבוקר על 6.68 דולר למניה. החברה נסחרת בוול-סטריט לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר.
- 1.צורי צדוק 23/02/2022 12:30הגב לתגובה זורווח של חנת נעליים