ארבה: ההפסד העמיק ל-16 מ' דולר ברבעון, בהשוואה ל-4.5 מ' ד' אשתקד
ההפסד הנקי לרבעון עמד על 15.8 מיליון דולר, כולל 1.9 מיליון דולר הוצאות מימון, זאת בהשוואה להפסד נקי של 4.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד הנקי לשנת 2021 עמד על 58.1 מיליון דולר, בעיקר עקב שערוך מחדש של הלוואות ואופציות המירות, זאת לעומת הפסד נקי של 15.6 מיליון דולר בשנת 2020.
ההנהלה מספקת תחזית לשנת 2022. בהתבסס על ההערכות הנוכחיות. הכנסות צפויות לעמוד על טווח של 7 מיליון דולר עד 11 מיליון דולר. מתחת לאומדן קונצנזוס האנליסטים שעומד על 13 מיליון דולר.
"2021 הייתה שנת מפנה עבור Arbe, שנה שבה הפכנו לחברת הרדאר לרכב הראשונה שנסחרת בנאסד״ק, והחזון הטכנולוגי שלנו הפך למציאות", אמר מנכ"ל Arbe קובי מרנקו. "בשנה האחרונה השגנו את היעדים שלנו מוקדם מהמתוכנן, גייסנו לקוחות גדולים, ביססנו קשרים אסטרטגיים עם חברות Tier 1 עולמיות, ומכרנו מערכות למעל 30 לקוחות. רדאר ההדמיה שלנו מספק את הביצועים הטובים ביותר בתעשייה, מאפשר מיפוי חלל פנוי ונהיגה אוטונומית בטוחה ברמות 2.5 ו-3 ללא צורך בחיישנים יקרים כגון LiDAR .
Arbe ממשיכה להוביל את תחום הרדאר לרכב, ואנו מאמינים שכבר כיום הטכנולוגיה שלנו עולה על הביצועים הצפויים לשנת 2025 אצל המתחרים שלנו. אנו ממשיכים לעבוד עם יצרניות רכב מובילות, ולהתקדם לקראת ייצור, הקונצנזוס לגבי תפקידו החיוני של רדאר הדמיה בשוק הרכב העולמי הולך ומתרחב. אנו מאמינים ש-Arbe מצויה בעמדה טובה להשיג נתח שוק משמעותי ככל שהשוק יאמץ טכנולוגיות מתקדמות".
.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה