דיסני תציע מוצר תומך פרסומות עבור שירותי הסטרימינג דיסני+
המהלך יהווה אבן דרך נוספת בדרך לכבישת יעד ה-230 עד 260 מיליון משתמשים חדשים עד 2024 ומנגד לגרוף הכנסה גבוהה יותר עבור כל משתמש, נתון בו חברות סטרימינג רבות כבר מובילות עליה
ענקית המדיה WALT DISNEY +5.44% WALT DISNEY 115.06 +5.44% סגירה:0 פתיחה:110.8 גבוה:115.19 נמוך:110.43 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול: DIS) מודיעה הבוקר כי החברה תשיק מוצר מקביל לשירות הסטרימינג שלה, דיסני+, במסגרתו תאפשר החברה לצפות בתכנים עם פרסומות ברקע, וזאת ללא פירוט על מתי המוצר יהיה זמין בתוך צפון אמריקה.
החברה מסרה כי השירות יופץ באופן בינלאומי החל משנת 2023. דיסני מסרה כי התוסף החדש יהווה אבן דרך נוספת בדרך לכבוש את יעד ה-230 עד 260 מיליון משתמשים חדשים בשירותי הסטרימינג שלה החל משנת 2024.
התוסף החדש צפוי לאפשר לדיסני לגרוף הכנסה גדולה יותר עבור כל משתמש, נתון בו מתחרות החברה "מצליחות" יותר כאשר החברה מדווחת כי נתון זה עומד אצלה על 6.68 דולר כל חודש עבור כל משתמש בארה"ב ובקנדה.
לצורך העניין, מנכ"ל חברת קומקאסט המחזיקה בשירות הסטרימינג Peacock של NBCUniversal דיווחה עבורה עומד הנתון על קרוב ל-10 דולר כל חודש עבור כל משתמש.
חברות נוספות להן שירותים דומים כמו שירות ה-HBO Max של WarnerMedia, שירות ה-Paramount+ של PARAMOUNT GLOBAL -4.49% PARAMOUNT... 10.84 -4.49% סגירה:0 פתיחה:11.22 גבוה:11.38 נמוך:10.8 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: (סימול: PARA) וכן ה-Discovery+ של {DISCOVERY COMMUNICATIONS} (סימול: DISCA) כבר מציעות בזמן זה שירותים דומים המאפשרים פרסום מותאם בזמן השימוש במוצרי הסטרימינג.
גם חברת הולו הפרטית, שמרביתה מוחזקת דווקא על ידי דיסני עצמה, מציעה בעצמה שירות דומה בתמורה ל-7 דולר לחודש, זאת לעומת המוצר הבסיסי שלה שמחירו עומד על 13 דולר לחודש.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה