מובילאיי מציגה: מערכת נהיגה אוטונומית באופן מלא; צפו בסרטון המלא

על פי החברה, מדובר באבן דרך משמעותית לקראת השקת שירותי הרובו-טקסי המתוכננים לפעול בישראל ובגרמנית
 | 
telegram
(9)

מובילאיי, מקבוצת אינטל INTEL CORPORATION -2.72% INTEL... 24.35 -2.72% INTEL CORPORATION סגירה:0 פתיחה:24.76 גבוה:24.82 נמוך:24.23 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , מציגה את מערכת החישה True Redundancy הפועלת ללא מגע יד אדם. על פי החברה, מדובר בצעד משמעותי לקראת השקת שירותי הרובו-טקסי המתוכננים לפעול בישראל ובגרמניה, ולקראת ההנפקה הצפויה של החברה

החברה החלה את תהליך קבלת ההיתרים והאישורים הרגולטוריים בשתי המדינות, שיאפשרו לחברה להתחיל לוותר על נהגי הבטיחות בכבישים ציבוריים.

כיצד זה פועל? True Redundancy היא הגישה הייחודית של מובילאיי למיזוג חיישנים המשתמשת בשתי תת-מערכות חישה עצמאיות - האחת עם מצלמות בלבד והשנייה משלבת רדאר ולידאר - כדי לשמש כגיבוי אחת לשנייה במקום כמערכות משלימות. התוצאה היא פתרון חישה שאמור להאריך את הזמן הממוצע בין תקלות. כלי הרכב האוטונומיים שנוסעים כעת בישראל הם הכלים הראשונים של מובילאיי שמשלבים את שתי המערכות בכלי רכב אחד, וממחישים את הביצועים הצפויים של הרובו-טקסי בפעולה בעולם האמיתי.
 
הסרטון:

בסרטון נראה הרכב האוטונומי של מובילאיי כשהוא מתפקד כשירות רובו-טקסי, נוסע ליעדים מרובים ועוצר בנקודות איסוף והורדת נוסעים. בפרק החמישי של סדרת סרטוני הנהיגה הלא ערוכים, מוצגת מלוא יכולתה של מערכת ה- True Redundancy. הגישה הייחודית של מובילאיי למיזוג סוגי החיישנים ברכב האוטונומי (AV) מובילה את הרובו-טקסי של החברה בניווט ברחובותיה המורכבים של ירושלים בשעות הלילה. בעוד שסרטונים לא ערוכים קודמים הציגו את הרכב האוטונומי במהלך נסיעה עם מערכת המצלמות בלבד, בסרטון החדש מופיע הרכב האוטונומי בתצורתו המלאה שבה מתכננת מובילאיי להשתמש בפריסות המסחריות של הרובו-טקסי.

נראה הרכב האוטונומי של מובילאיי כשהוא מבצע תמרוני נהיגה מורכבים בכבישי העיר למרות תנאי תאורת לילה קשים ותמרורי דרך מורכבים. הנהיגה האנושית של הרכב האוטונומי נראית נורמלית , והוא מצליח להתמודד עם תמרונים מאתגרים ללא כל היסוס.
 
הרכב האוטונומי משתלב עם נהגים אנושיים בעת ביצוע פנייה שמאלה בצומת לא מרומזר (4:04; 06:48), דבר שנראה פשוט אך בפועל כלל לא, מנווט בצורה בטוחה סביב הולכי רגל החוצים את הכביש שלא במעבר חציה (08:28,10:42), מתמודד בצורה חלקה עם תמרונים בלתי חוקיים של נהגים אחרים (04:34); משלים פנייה של 180 מעלות בצומת עם תמרורים מרובים (25:18); מנווט סביב כלי רכב החוסמים את הנתיב (25:39); מנווט במעגל תנועה עם הולכי רגל (26:44); ומבצע תמרוני נהיגה רגילים אחרים.
 
ההדגמה זו של True Redundancy בכבישים אמתיים מסייעת בהסרת הספק שהטילה התעשייה בגישה המתקדמת שאימצה מובילאיי למיזוג חיישנים. הרכב האוטונומי מבצע את הנסיעה כפי שנהג אנושי היה עושה זאת, ומפגין מוכנות כמעט מוחלטת לקראת הפעלת שירותי הרובו-טקסי המתוכננים. בהתבסס על היכולות האדירות של צי פיתוח הרכב האוטונומי המבוסס מצלמה של מובילאיי, התוספת של רדאר-לידאר לחבילת החיישנים שלו היוותה את השלב האחרון בהשגת היעדים שהחברה הציבה לעצמה עם טכנולוגיית הרכב האוטונומי הייחודית.

הרובו- טקסי :


תגובות לכתבה(9):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    פינוק לנהג מונית
    פינוקיו 16/04/2022 16:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין תחליף לאדם ,פשוט הנה"ג יסתלבט וישגיח .
    סגור
  • 7.
    התחלת הסוף של נהגי המוניות
    בנימין 16/04/2022 07:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה יקח עוד מספר שנים אבל אין ספק שבסוף כל המוניות יהיו אוטומטיות.
    סגור
  • פינוק לנהג מונית
    פינוקיו 16/04/2022 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והתחלה שלי נהג סטאלבט , רגל על רגל בלי לעשות כלום ,רק להשגיח , כי חוץ מנהיגה ,יש עוד דברים לעשות
    סגור
  • 6.
    נחמד, אבל נראה כאילו הנסיעה ב3 לפנות בוקר
    עוז 14/04/2022 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי פקקים, בלי נהגים שחותכים, בלי קשיי השתלבות, בלי תנאי ערפל..
    סגור
  • 5.
    נראה מרשים אבל יש עוד דרך לעבור
    עובר ושב 13/04/2022 14:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ההבדל בין מוביילאי לבין טסלה שאצל מוביילאי חיבים למפות את כל האיזור והמערכת של טסלה מתנהגת יותר כמו נהג אנושי ולא מצריכה מיפוי מלא של האיזור, מכיוון שמדברים על מונית אז יתכן ומבחינת מוביילאי זה יהיה מספיק טוב בהנחה שהמערכת שלהם תהיה טובה יותר באיזורים שמופו באופן מלא כי מספיקכי ניתן למפות את האיזורים ששם יש את רוב הנסיעות ערים ראשיות וכו ... אולי מסלולים די קבועים, אבל אם המערכת של טסלה ומוביילאי יהיו באותה רמה אז אין להם שום סיכוי מול מערכת שלא מצריכה מיפוי מלא, בהמשך נראה איזה שיטה תנצח
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    יותר מסוכן מללכת על הכביש. ואיטי כמו הליכה עיוורת.
    שרון 12/04/2022 21:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יש עוד דרך ארוכה. הרבה שנים. וגם נחכה לתאונות שאופייניות למכונה.
    סגור
  • 3.
    נייס, אבל בוא נראה אותו בנתניה ... (ל"ת)
    ישרון 12/04/2022 20:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    וואו !
    פלורה פלפורה 12/04/2022 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מילים. נהיגה בתוך ירושלים היא לא דבר פשוט. שאפו גדול.
    סגור
  • 1.
    נראה מדהים אבל למה
    אמיר 12/04/2022 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המערכת משחקת כל כך עם ההגה? נסיעה ישר היא שוברת את ההגה שמאלה טימינה אלף פעם. זה לא יוצר בלאי גדול בצמיגים ובצידי הרכב?
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות