אייל הררי רדקום
צילום: radcom.com
דוחות

רדקום מכה את הצפי עם גידול של 16% בהכנסות - 10.6 מיליון דולר

החברה הישראלית דיווחה על מעבר לרווח נקי של 600 אלף דולר, תוך שהיא מכה את הצפי המוקדם בשורה העליונה והתחתונה;  מעלה תחזיות וצופה לסיים את 2022 עם הכנסות של בין 43-47 מיליון דולר
איתן גרסטנפלד |

חברת רדקום הישראלית הנסחרת בוול סטריט ועוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות לבדיקת רשתות תקשורת, מדווחת על גידול של 16% בהכנסות, ברבעון הראשון של 2022, לצד מעבר לרווח נקי של 0.6 מיליון דולר. החברה מעלה תחזיות וצופה, כי תסיים את 2022 עם הכנסות של בין 43-47 מיליון דולר.

הכנסות החברה ברבעון הראשון עמדו על כ-10.6 מיליון דולר, גידול של כ-16% בהשוואה ל-9.1 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2021, ומעל צפי האנליסטים המוקדם להכנסות של כ-10.2 מיליון דולר.

בשורה התחתונה, דיווחה החברה על מעבר לרווח הנקי מתואם (Non-GAAP) של 0.6 מיליון דולר (4 סנט למניה), בהשוואה להפסד של  1  מיליון דולר (הפסד של 7 סנט למניה) ברבעון המקביל אשתקד. בכך, הכתה החברה את צפי האנליסטים להפסד מתואם של 4 סנט למניה.

לצד פרסום תוצאות הרבעון הראשון הודיעה החברה על העלאת תחזית ההכנסות השנתית. החברה צופה, כי תסיים את 2022 עם הכנסות של בין 43-47 מיליון דולר, בהשוואה לטווח של בין 42-45 מיליון דולר אותו סיפקה בעבר. 

אייל הררי, מנכ"ל רדקום: "יחד עם הזכיות האחרונות שלנו וההתקשרויות מהמכירות המתמשכות, יש לנו נראות טובה יותר למחצית השנייה של 2022. כתוצאה מכך, אנחנו אופטימיים לגבי היכולת שלנו לצמוח השנה מעל התחזיות הראשוניות שסיפקנו בפברואר. לכן, אנו מעלים את תחזית ההכנסות לשנת 2022 מ 42 -  45 מיליון דולר ל43-47 מיליון דולר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה