תקציבי פרסום. מחקר אייס ואיגוד השיווק
צילום: iStock

האם הורדת התחזיות עבור פייסבוק וגוגל מוצדקת?

האנליסטים של מורגן סטנלי וקרדיט סוויס מורידים תחזיות ל-Meta ו-אלפאבית האמהות של פייסבוק וגוגל; בכמה ירדו הכנסות הפרסום בעולם והאם התחזיות מוצדקות? ואילו נקודות אור ניתן בכל זאת לראות
משה כסיף | (1)

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    Yz market YouTube 21/07/2022 17:23
    הגב לתגובה זו
    תחשבו על זה בסוף חברות לא סתם מפרסמות אם כבר הפרסום יניב פיות לקוחות והן ישקיעו יותר בכדי לפרסם את עצמן ולהילחם על הלקוחות ,אם פרסום היה מיותר הוא לא היה קורה מההתחלה ולכן צופה עליה חדה לדעתי תנו עוקב ביוטיוב ל YZ market לעוד מידע