Contentsquare גייסה 600 מיליון דולר לפי שווי של 5.6 מיליארד דולר

מדובר בהכפלה של שווי החברה תוך שנה. למרות הפיטורים בענף בתקופה האחרונה - החברה רוצה לגייס מאות עובדים בארץ, ואולי גם לרכוש חברות

 | 
telegram

חברת Contensquare, העוסקת בניתוח נתוני חווית משתמש דיגיטלית, גייסה 600 מיליון דולר, 400 מהם בסבב F (אקוויטי) ועוד 200 מיליון דולר בקו אשראי מבנקים בארה"ב. את סבב הגיוס הוביל בית ההשקעות Sixth Street.

מאז היווסדה ב-2012 גייסה החברה 1.4 מיליארד דולר. סבב הגיוס האחרון של החברה (E) היה במאי אשתקד בהיקף של 500 מיליון דולר, לפי שווי של כ-2.5 מיליארד דולר, וכעת הערכת השווי של החברה הוכפלה ל-5.6 מיליארד דולר.

קונטנסקוור רוצה לאפשר לחברות לספק חוויה דיגיטלית טובה יותר, באמצעות פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית העוקבת ומנתחת התנהגויות ברשת, ומייצרת המלצות להגדלת רווחי החברה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

סבב גיוס זה הוא שילוב של הון וחוב. לפי הודעת החברה, קונטנסקוור תשתמש בהון כדי להרחיב את השקעותיה בחדשנות, הן באופן אורגני והן באמצעות מיזוגים ורכישות, לתמוך בצמיחה ארוכת טווח בשווקים המתפתחים, להתרחב לטריטוריות חדשות ולהיכנס לתחומים שבהם היא יכולה להשפיע, כולל נגישות דיגיטלית, פרטיות וקיימות. כמו כן תגייס החברה מאות עובדים למרכז הפיתוח בתל אביב והיא בודקת בימים אלה רכישות של חברות ישראליות. ב-2019 רכשה את קליקטייל (Clicktale) הישראלית, שעסקה אף היא בניתוחים דיגיטליים של חווית משתמש.

ג'ונתן צ׳רקי, מנכ"ל ומייסד קונטנסקוור, מסר כי "סבב ההשקעה החדש הוא עדות לשאיפה של הצוות שלנו, שמתמקד בסיוע לעסקים מכל הגדלים לספק חוויות דיגיטליות אנושיות יותר, חלקות, מתגמלות ומעוררות השראה. אנחנו נרגשים להמשיך לפעול למען שיפור חווית המשתמש הדיגיטלית בכל מקום, ומבחינתנו זו רק ההתחלה".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות