
האנליסטים צופים שמיזם הפרסומות של נטפליקס יצליח; המניה זינקה ב-9%
מתחילת השנה מניית NETFLIX ירדה בכ-60% לאור התחזקותן של המתחרות אמאזון פריים ודיסני פלוס. החברה איבדה מנויים רבים אשר עברו אל המתחרות, מה שהוביל אותה לפטר כ-150 עובדים. בנטפליקס הבינו כי חייבים להגדיל את האטקרטיביות של החברה והגו את הרעיון של מנוי מוזל, אשר יכלול פרסומות שיופיעו לעיתים במהלך הצפייה. כעת נראה כי יש מי שמאמינים שהרעיון יכול להיות זה שירומם בחזרה את החברה. האנליסט המילטון פייבר העלה את הדירוג של החברה לאור הפוטנציאל שהוא רואה בשירות החדש ונתן לה מחיר יעד של 283 דולר לעומת מחיר היעד הקודם של 211 דולר, המניה עלתה ב-9.3%.
פייבר מאמין כי הכנסות החברה בגין כל לקוח צפויות להיות גדולות פי שלוש מאלו של המתחרה הולו הודות לאחוז הצפייה הגבוה של כל מנוי בחברה. ככל שהחברה תוכל למכור יותר מנויים מוזלים ותגדיל את כמות התוכן בהם הם יצפו, היא תוכל להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית הודות לתוכן השיווקי שתפרסם. פייבר טוען כי הנתונים "מעידים על קצב גידול שנתי של 13% בין השנה הנוכחית ל-2025, זאת לעומת הקונצנזוס הקודם שעמד על 9%".
עוד החודש הודיע האנליסט מתיו הריגן כי התמחור של נטפליקס ״אופטימי מידי״ וכי המניה צפוייה לחוות עוד ירידות. הריגן טען כי ״מודל הפרסומות ייכשל, נטפליקס היא 'מכירה'״ ונתן לחברה מחיר יעד של 157 דולר. באותו הזמן החברה העריכה כי שירות הפרסומות יצבור 40 מיליון צפיות מסביב לעולם ושלחה את המניה לזינוק של 3%.
לפי הערכותיו של פייבר ההכנסות מפרסומות עתידות להכניס לחברה 6.7 מיליארד דולר בשלוש השנים הקרובות והוא מאמין כי עד שנת 2025 ההכנסות מפרסומות יהוו כ-17% מסך ההכנסות של החברה. פייבר העלה גם את הרווח הצפוי למנייה לשנת 2024 ל-14.14 דולר לעומת ההערכה הקודמת של 12.71 דולר למניה, הקונזצנזוס בוול סטריט עומד כעת על רווח של 13.56 דולר למניה.
- הפרסומות מגיעות לשירותי הסטרימינג - מי החברות שירוויחו?
- אמזון מחפשת להגדיל הכנסות משירות הסטרימינג - ככה היא תעשה את זה
בנוסף למיזם המנויים הודיעה החברה היום על כך שתבנה סטודיו גיימינג חדש בפינלנד. הלסינקי, בירת פינלנד, היא איפה שיושבת חברת Next Games אותה רכשה נטפליקס בתחילת השנה כחלק מתהליך הכניסה שלה לעולם הגיימינג. על פי האנליסט טום פורטה "נטפליקס היא חברה שחושבת על הטווח הארוך" ונתן את המעבר מהשכרה של סרטים ב-DVD כדוגמא. חברות היום לא יכולות להשאר מאחור או שהן יקפאו על שמריהן ולמרות שהיה נדמה שנטפליקס אכן במצב הזה, היום היא מוכיחה לשוק שיש לה עוד הרבה מה להציע.
- 4.למה לממן פרסומות ? 30/09/2022 08:12הגב לתגובה זולא מבין למה שמישהו ישלם לנטפליקס בישביל ליראות פרסומות , חברה הזויה !
- 3.צחי 29/09/2022 20:49הגב לתגובה זועל אפך וחמתך פאול הרשע
- 2.לרון 29/09/2022 13:37הגב לתגובה זושהאנליסטים ילכו ל"צופים" את העתיד הם הרי מתקשים "לקרוא"
- 1.לרון 29/09/2022 13:35הגב לתגובה זוידבר בפינית או רוסית?