פרוקטר אנד גמבל עקפה את הציפיות; ההכנסות נפגעו ב-6% עקב שערי החליפין

התאגיד רשם הכנסות של כ-20.61 מיליארד דולר ורווח נקי (על בסיס NON-GAAP) של כ-1.57 דולר למניה; כדי לצמצם עלויות, החברה העלתה מחירים על מוצרים, אך הדבר הוביל לפגיעה בביקוש הצרכנים למוצריה
 | 
telegram

תאגיד פרוקטר אנד גמבל PROCTER & GAMBLE +2.03% PROCTER &... 176.26 +2.03% PROCTER & GAMBLE סגירה:0 פתיחה:173.97 גבוה:177.4 נמוך:173.88 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המייצר מעל 300 מותגים של מוצרי צריכה שוטפים, ביניהם אריאל (אבקת כביסה), קרסט, פמפרס, דורסל, טייד, פנטן, אולוויז, הד אנד שולדרס, אולד ספייס, ג'ילט ועוד, פרסם את דוחותיו הכספיים לרבעון השלישי של השנה בהם הוא רושם הכנסות של כ-20.61 מיליארד דולר לעומת צפי האנליסטים להכנסות של כ-20.33 מיליארד דולר. לשם השוואה, ברבעון המקביל אשתקד הכניס התאגיד כ-20.34 מיליארד דולר - עלייה של כ-1.3%.

הכנסות החברה נפגעו בכ-6% עקב שערי החליפין שהושפעו רבות עקב שיעורי האינפלציה והעלאות הריבית של הבנקים המרכזיים.

עם זאת, התאגיד רושם רווח נקי (על בסיס NON-GAAP) של כ-1.57 דולר למניה לעומת צפי האנליסטים לרווח נקי של כ-1.54 דולר למניה. לשם השוואה ברבעון המקביל אשתקד רשמה החברה רווח נקי של כ-1.61 דולר למניה - ירידה של כ-2.5%.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ההכנסות האורגניות, שמבטלות את ההשפעה של רכישות, מימושים ומטבע חוץ, טיפסו ב-7% ברבעון. מחירים גבוהים יותר הזינו צמיחה אורגנית במכירות וקיזזו ירידות נפח של 3%, כאשר חלק מהקונים הגיעו לחלופות זולות יותר במקום זאת. כדי לצמצם עלויות, החברה העלתה מחירים על מוצרים, אך הדבר הוביל לפגיעה בביקוש הצרכנים למוצריה, מה שהוביל לצמצום הנפח בשני הרבעונים האחרונים.

לשנת הכספים 2023, המכירות הנקיות של P&G צפויות לרדת ב-1% עד 3%, נמוך מהתחזית הקודמת שלה לרמה קבועה של 2%, בשל מטבע חוץ. מניית פרוקטר אנד גמבל ירדה מתחילת השנה בכ-21.2% למחיר של כ-128.4 דולר למניה המבטא שווי של 306.2 מיליארד דולר.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות