דיסני מפספסת בשורה העליונה והתחתונה - נופלת ב-6% באפטר

מספר המנויים של החברה גדל אבל ההכנסות פר מנוי בירידה. החברה דיווחה על הכנסות של 20.15 מיליארד דולר, מתחת הצפי ל-21.36 מיליארד. בשורה התחתונה החברה הרוויחה 0.3 דולר למניה, חצי מהצפי ל-0.57
 | 
telegram

ענקית השעשועים והבידור וולט דיסני WALT DISNEY +0.82% WALT DISNEY 115.66 +0.82% WALT DISNEY סגירה:0 פתיחה:114.11 גבוה:116.33 נמוך:113.6 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מפספסת את תחזיות האנליסטים ומאבדת גובה במסחר המאוחר בוול סטריט. ברבעון הנוכחי היא מדווחת על הכנסות של 20.15 מיליארד דולר, מתחת הצפי ל-21.36 מיליארד דולר. גם בשורה התחתונה היא מפספסת ורושמת רווח של 0.3 דולר למניה, לעומת הצפי ל-0.57 דולר למניה. מנגד, דיסני ייצרה תזרים מזומנים חופשי של 1.38 מיליארד דולר, מעל הצפי ל-1.2 מיליארד, אבל זה לא מסייע למניה.

גם בשורת הרווח התפעולי דיסני פספסה ורשמה 1.6 מיליארד דולר, מתחת הצפי ל-1.94 מיליארד. שיעור הרווחיות התפעולית עמד על 7.9% בלבד, לעומת צפי האנליסטים ל-9.2%.

ההכנסות מתקשורת, מדיה ובידור הכניסו לדיסני 12.7 מיליארד דולר, מתחת הצפי ל-13.8 מיליארד. ההכנסות מפארקים ומוצרים קלעו לצפי ועמדו על 7.4 מיליארד דולר. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ומה לגבי המנויים?
מספר המנויים בדיסני פלוס המשיך לעלות ועמד על 164.2 מיליון מנויים (לעומת 152 מיליון מנויים ברבעון הקודם) מעל הצפי ל-161.9 מיליון. מספר המנויים ב-ESPN הגיע ל-24.3 מיליון איש, (לעומת 22.8 מיליון ברבעון הקודם) מעל הצפי ל23.4 מיליון. מספר המנויים ב-HULU הגיעה ל-47.2 מיליון (לעומת 46.2 מיליון ברבעון הקודם) מתחת הצפי ל-47.3 מיליון. מספר המנויים הכולל הגיע ל-235 מיליון, יותר מנטפליקס.

אך למרות העלייה במספר המנויים, ההכנסות פר מנוי נמצאת בירידה. ההכנסות מלקוח ממוצע בדיסני פלוס עמדו על 3.91 דולר, מתחת הצפי ל-4.22 ולעומת 4.35 ברבעון הקודם. ב-ESPN מדובר על 4.84 דולר למניה, מתחת הצפי ל-5.2 דולר למניה (אבל בעליה לעומת הרבעון הקודם אז הכניסה 4.55 דולר ממנוי) ומנוי ב-HULU הכניס לה 86.8 דולר, מתחת הצפי ל-87.8 דולר למנוי.

בדיסני כמובן מסתכלים על הדברים אחרת מהשוק. לדברי  בוב צ'אפק, מנכ"ל חברת וולט דיסני: "שנת 2022 הייתה שנה חזקה עבור דיסני, עם תוצאות שיא בפלח הפארקים, החוויות והמוצרים שלנו, וגידול מנויים עם עליה של כמעט 57 מיליון מנויים ליותר מ-235 מיליון בסך הכל. ברבעון האחרון ראינו צמיחה חזקה במינויים עם תוספת של 14.6 מיליון מנויים בסך הכל, כולל 12.1 מיליון מנויים של דיסני+.

"הצמיחה המהירה של דיסני+ בשלוש שנים בלבד מאז ההשקה היא בעקבות ההשקעה ביצירת תוכן ובהפצת השירות, ואנו מצפים שההפסדים התפעוליים של DTC שלנו יצטמצמו בעתיד ושדיסני+ תשיג רווחיות בשנת הכספים 2024, בהנחה שלא יהיה שינוי משמעותי באקלים הכלכלי. אנו מאמינים שאנחנו בדרך להשגת עסק סטרימינג רווחי".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות