מניית טסלה - האם זה הזמן לקנות?
המשקיעים, כך מסתבר מהתנהגות המניות בחודשיים האחרונים, עדיין משוכנעים שהפד ייסוג מאיומי המשך העלאות הריבית החדות ושארה"ב אינה נכנסת למיתון. העליות של יום רביעי היו הסימן לכך. כעת נמתין לנתוני התעסוקה, למכירות הקמעוניות בחגים, לתוצר ולשביתת הרכבות המאיימת אבל אין ספק שכרגע "השוק רוצה לעלות".
בחזרה למאסק וטסלה: "מאסק", טוען ידידנו הוותיק סטיבן, מביתו בהרי וויומינג, "הוא אחד מאלו שהבורא במרומים שולח לכדור הארץ אחת ל-100-200 שנים כשהוא (בורא העולם) חושב שצריך לשנות משהו על הכדור הזה כדי שהאנושות תגיע למטרה שלשמה יצר הבורא את העולם". האוונגליסטים בעיר פנסיקולה שבפלורידה טענו את אותו הדבר לגבי סטיב ג'ובס המנוח וסיימו את הדברים במילים: "אנשים כאלו נשלחים לבצע משימות וכשהמשימה בוצעה הם נלקחים בחזרה לבורא". אם זה נכון אז אני מאוד מקווה שמאסק רחוק מסיום המשימות שבגללן נשלח כי האיש הצעיר הזה מצליח לבצע דברים מדהימים.
סטיבן למשל טוען שהוא מצפה להנפקת חברת SpaceX של מאסק, "שתהיה ההנפקה הגדולה של המאה ה-21", מדוע? "כי כל משקיע, אחרי שראה מה מאסק עשה עם טסלה, לא ירצה לוותר על כניסה לחברה שתשכן את כוכב מאדים ושתשתלט על האינטרנט. אתה מתאר לעצמך כמה תהיה המניה שווה כשזה יקרה?".
"אתה מאמין שהוא באמת יצליח לעשות זאת?", שאלנו. "לא יודע אבל אם הוא מבטיח אז כנראה שכן ואתה רוצה שאני אוותר על הסיכוי?". זה סטיבן אבל הממסד הכלכלי בוול סטריט עדיין חושב שמאסק הוא "בעל אופי לא יציב וקפריזי" והחשש ממנו ומעשיו גדול לא פחות מהערצה למעשיו. אני חושב שאדם שמצליח להביא מרעיון למוצר דברים כמו טסלה, SpaceX, Sterling, Neuralink, The Boring Company (תראו מה שהולך שם), Hyperloop ו-OpenAI, הוא באמת גאון וכשכזה מותר לו להיות "לא יציב וקפריזי" וכל אלו לפני שהזכרנו את טוויטר.
ההקדמה הארוכה הזו באה כדי להסביר מדוע, לדעתנו, האיש הזה רק בתחילת דרכו ולמרות המוזרות שלו לעיתים הוא באמת משנה דברים בעולמנו ושכל אלו שכבר החליטו למשל ש"טסלה גמרה" פשוט מתעלמים מהעובדות.
מניית TSLA, שבתחילת נובמבר 2021 הגיעה לשיא כול הזמנים שלה, 414.5 דולרים ומשם ירדה עד ל-166.2 לפני כשבוע (60%), היא התוצאה של 5 גורמים: ההערכה המטורפת בנובמבר 2021, התיקון הטכנולוגי, הבעיות בסין, אי שביעות הרצון של המשקיעים מעסקת טוויטר ולבסוף החשש מציטוט של מאסק שהוא חושב על מציאת מנהל לחברה במקומו.
אנליסט מורגן סטנלי ערך סקר בין המשקיעים המוסדיים של TSLA והסתבר שכשלושה רבעים מהמשקיעים המוסדיים שנסקרו על ידי מורגן סטנלי האשימו את המצב של מניית טסלה בהשקעת הזמן והמשאבים של מאסק בטוויטר. כ-40% מהמשיבים מאמינים שטוויטר היא הגורם למחצית או יותר ממחצית מהחולשה האחרונה וכ-65% סבורים שלרכישת טוויטר תהיה השפעה שלילית או מעט שלילית על העסקים של טסלה בעתיד - כך כתב האנליסט של מורגן (רק 5% מהמוסדיים רואים את עסקת טוויטר כחיובית ביחס למניית TSLA).
אלא שמאז הגיעה המניה לתחתית היא הפכה כיוון ועלתה, בניגוד מפתיע לכל ההערכות ומדוע? משתי סיבות. הראשונה היא שיומיים לאחר שהמניה הגיעה לתחתית אישר אילון מאסק שחבילת התוכנה המלאה של החברה לנהיגה עצמית תהיה זמינה לכל מי ששילם עבור החבילה בצפון אמריקה. האנליסטים רואים בחבילה הזו, למרות המחלוקת על רמת האוטונומיה שהיא יכולה להציע, מנוע הכנסות חשוב לחברה ובסוף השבוע שעבר הגיעה הודעה מהחברה שהיא תוציא, עוד השנה, את ה-“Tesla Pi 5G Phone 2022”. מדובר בטלפון אלחוטי חכם שפותח ומיוצר בהודו (ומגיע לשוק כאשר ייצור האייפונים של אפל בסין תקוע ומה שכבר גורם ל"מלחמה" שמתפתחת בין מאסק לאפל), במחיר מאוד תחרותי של 900 דולרים, שמופעל באמצעות מערכת ההפעלה Tesla OS שמתואמת לשימוש עם כול רשת אלחוטית כולל G5.
למכשיר החדש הזה יהיו שיפורים שונים. תשתית הרשת תוכל להתחבר לרשת לוויינית (הסטרלינג של SPACX) והורדת אפליקציות תהיה מהירה ממה שקיים היום. הם מבטיחים אורך חיי בטרייה (מתוצרת טסלה) מעל לקיים בשוק ומצלמה ייחודית שפתחה החברה. הטלפון יוצג בסוף דצמבר וכרגיל אצל מאסק מחכים להצגה מרשימה. לבסוף, טסלה מפתחת גרסה מחודשת של המודל הפופולרי שלה, ה-דגם 3, שיצמצם את עלויות הייצור ויגביר את כוח המשיכה של הסדאן החשמלית בת החמש שנים (פרויקט Highland). במילים אחרות, טסלה, שמובילה בגדול את שוק המכונית החשמלית, מייעלת את הרכב החשמלי, מתקדמת במהירות גם להשקת מכונית אוטונומית ומוציאה לשוק מוצרים פופולריים נוספים שלא להזכיר את נושאי הבטריות ואנרגיית השמש (של חברת הבת)
המספרים של טסלה
את 2022 תסיים טסלה עם הכנסות של כ-83 מיליארד דולרים ורווח נקי של 11.2 מיליארד או 4.11 דולר למניה. ההערכת הקונצנזוס היא שאת 2023 תסיים עם הכנסות של 117 מיליארד ורווח למניה של 5.6 דולרים. המניה נסחרת כיום במכפיל של כ-56 פעם על רווחיה. יקר עדיין חשבונאית אבל העובדה שקצב השיבוש של המכונית החשמלית הולך וגדל ובהנחה שטסלה תשמר מעמדה (הנחה בהחלט אפשרית למרות התחרות) אז במקרה האופטימי של חזרה לצמיחה כלכלית גלובלית במהלך 2023-4 המחיר בהחלט מעניין. אתר ה-trefis מעריך את המניה ב-297 דולרים, 62% מעל המחיר הנוכחי. קונצנזוס האנליסטים כרגע על HOLD עם מחיר מטרה של 278 דולר.
מבחינת הייצור טסלה מובילה את התחום בהפרש גדול (הטבלה נכונה לסוף 2021, הפער נשמר):
בשלושת הרבעונים הראשונים של 2022 יצרה טסלה 1.59 מיליון מכוניות וההערכה כרגע היא שברבעון הנוכחי תייצר בין 490 ל 500 אלף מכוניות מה שיגרום לייצור של למעלה מ-2 מיליון מכוניות ב-2022 כך שלמרות השנתיים הבעייתיות ממשיכה החברה לשבור שיאי ייצור, הכנסות ורווחיות.
לבסוף, האם הבעיות בסין יפגעו בחברה? החברה הבריטית-אמריקאית Willis Towers Watson (סימול:WTW), אחת מחברות הייעוץ והפתרונות הגדולות בעולם, טוענת, על סמך סקר שבצעה, כי 95 אחוז מהתאגידים הרב לאומיים מודאגים מהמדיניות של סין. זאת לעומת 62 אחוז שהיו מודאגים מהסקר בקודם שנערך ב-2020. סין, לדעתם, הולכת בכיוון של ניצול עוצמתה הכלכלית לצורך הגדלת כוחה הפוליטי הגלובלי, באותה דרך בה רוסיה מנצלת את אספקת הגז לאירופה. המעבר של אפל להודו ווייטנאם כבר ידוע, אבל לאחרונה הצטרפו אל אפל גם אמזון (מעבירה להודו את כל ייצור המדיה הדיגיטלית והמיקרו קונסוליות), סמסונג (שמאז 2019 מעבירה את כל הייצור האלקטרוני לוייטנאם), גוגל ומייקרוסופט (ששתיהן מעבירות את ייצור טלפון ה-Xbox Pixel להודו) ואפילו וולבו עוזבת את סין.
תקראו את הסקירה בניו יורק פוסט, הנשיא לשעבר טראמפ, כך הולך ומסתבר, ראה לאן פני הפוליטביורו והתחיל בפעולות מנע. גם מאסק הבין זאת מזמן אבל הלך בדרך אחרת שהובילה לכך שטסלה היא אחת החברות הזרות הבודדות (יש טוענים היחידה) שחסינה בפני שינויים בסין. לטסלה פעילות ענפה בסין, לא רק ייצור מכוניות אלא גם מערכות ובטריות ומאסק, שחשש לא פחות מטראמפ מהפוליטביורו, סגר את כניסת טסלה לסין בצורה ייחודית. טסלה נכנסה לסין ב-2017 ומאסק טען אז כי עבור טסלה, ההשקעה בסין הייתה נקודת מפנה גדולה ואסטרטגית ולכן הכניסה (שסין רצתה בה לא פחות ממאסק) הותנתה בשלוש הסכמות חוזיות סיניות:
1. טסלה תהיה יצרנית רכב זרה שתוכל לפעול באופן עצמאי לחלוטין תוך שמירה על 100 אחוז בעלות בסין.
2. טסלה תוכל להתמודד ללא מגבלות בשוק הסיני, להישאר בלתי תלויה בדרישה הסינית הקבועה מיצרניות רכב זרות ליצור מיזמים משותפים עם יצרנים סיניים.
3. טסלה לא תהיה כפופה לשינויי חקיקה סיניים בעתיד (ואם לוקחים בחשבון את שינויי חוק ההשקעות הזרות שחוקקה סין בשנת 2020 אז טסלה לא צריכה להתמודד עם חששות בנוגע ל"העברת טכנולוגיה (IP) כפויה" של הפטנטים שלה שזו הבעיה הגדולה של כל היצרנים הזרים.
אין אף יצרנית רכב זרה שהצליחה להעתיק אישורים אלו למרות שכולן ביקשו. איך הצליח מאסק לעשות זאת? מאסק לא עונה על שאלות כאלו אבל לטסלה יש אסטרטגיה ברורה, שמופיעה בתשקיף ההנפקה. ראשית, להרחיב את חלקה בשוק ה-EV בעולם. שנית, לפעול עצמאית בכל אזור בעולם ובבעלות החברה ושלישית, להגן על הקניין הרוחני שלה.
העובדות כרגע (נכון לסוף אוקטובר) הן שמהבחינה העסקית אין לטסלה בעיה בסין, ההפך. מערכת היחסים בין טסלה לסין לא נפגעה עד כה מהסכסוך האמריקאי-סיני ולא מהתנהגות סין, תקראו את הכתבה באטלנטיק. ההכנסות מסין הוכפלו ב-2021 מהשנה הקודמת לכמעט 14 מיליארד דולר, רבע מסך המכירות העולמיות של טסלה. לפי ההתפתחויות בעשרת החודשים הראשונים של 2022 שבהם עלו מכירות של רכב EV בסין ב-75% לעומת 2021 המצב אפילו ישתפר.
הפופולריות של טסלה בסין ממשיכה לגדול ובספטמבר 2022 נשבר שיא חודשי של כל הזמנים כאשר יותר מ-83,000 מכוניות מתוצרת מקומית נשלחו לקונים סינים. ברבעון השלישי של 2022 היו הכנסות טסלה מסין 5.13 מיליארד, 25.9% מסך ההכנסה ברבעון. ובכל זאת מעבירה טסלה יותר ויותר ייצור להודו.
משמעות הספור עם טוויטר: רכישת טוויטר (TWTR), בסך 44 מיליארד דולר והקדימון לכך, גררו סדרה של אירועים כאוטיים עבור פלטפורמת המדיה החברתית, כולל קיצוץ מסיבי של כוח העבודה בנוסף לאי סדר כללי במונחים של מתן תוכן ומדיניות לא ברורה. מה שעוד לא ברור זו סיבת הרכישה. מאסק, בריאיון ל-BBC ערב סגירת הרכישה, טען שלא רכש "כדי לעשות עוד כסף אלא בגלל אהבתי לאנושות, לציוויליזציה נחוצה במה כזאת בכיכר העיר". אדם מן היישוב יתקשה להאמין שזו הסיבה, אבל אנחנו מאמינים שכאשר מאסק יסיים "לתקן את הבעיות בטוויטר" זו אכן תהיה רפליקה של "דיון בכיכר העיר" שגם יקדם ענייניו של האיש הזה. איך? נחיה ונראה.
אז האם כדאי להשקיע במניית TSLA? קבוצת ניהול הנכסים הסקוטית,Baillie Gifford& Co, אחת היוקרתיות והוותיקות בעולם (מ-1907) רכשה, בירידות לאחרונה 18,472,529 מניות ומחזיקה כעת 27,876,833 מניות. כתבנו עליהם בעבר. הם רכשו TSLA בהנפקה וב-2013, מכרו בשיאי 2021 (ברווח של 29 מיליארד) כ-20 מיליון מניות וחזרו כאמור לאחרונה לקנות. הם לא רצו להסביר מדוע רק אמרו, "תסתכל על השיבוש, על המעמד של טסלה ועל ההיסטוריה של מאסק ותחליט". תעשיה הרכב הגלובלית, שתגלגל השנה כ-3 טריליון דולרים משתבשת בהובלת TSLA. המשקיע, לאור האינפורמציה, שכולה זמינה, צריך להחליט בעצמו אם טסלה תמשיך להוביל או לא. אם הוא מחליט שכן אז מחיר המניה כיום מאוד מעניין. זו התשובה
* אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ. העושה במידע הנ"ל שימוש - עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית. הכתב עשוי להחזיק חלק מן הניירות המוזכרים לעיל.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
24.טראמפ - וגם חבר של קניה וסט הנאצימאסק כמעט פסיכי כמו 05/12/2022 18:31הגב לתגובה זו0 0שרף מיליארדים על טוויטרסגור
-
23.לא תפרסם כאןהאלו 05/12/2022 17:13הגב לתגובה זו1 1תקבל זאת ב 18 מקומות אחרים כולל ברוסית..אידיש וערבית...אתה טועה ומטעה למרות שאתה נחמד וחכם לפעמים.סגור
-
אז הנה, פורסם ואגבשלמה גרינברג 06/12/2022 13:06הגב לתגובה זו2 1אשמח האלו אם תרשום את כול ה-18 לי ידוע רק על 14סגור
-
בערבית אומרים החוכמולוגיה מן השטן...ואתה איש נהדרשלמה היקר 07/12/2022 13:42הגב לתגובה זו3 0אז אל תתפלסף כי אין שום בעיה להביסך קשות למרות גבורתך וחוכמתך...אמנם אתה חבר של באפט...אבל אנו חברים של ג'יימס האריס סימונס שגדול על באפט לפחות בתשואות ובחכמה ובתארים ב 80 דרגות...סגור
-
ידעתי שתפרסם כי אתה איש טוב וחכם וישר. (ל"ת)האלו 05/12/2022 19:03הגב לתגובה זו4 0סגור
- טען עוד
-
מוותר על הקומפלימנט כישלמה גרינברג 08/12/2022 15:44הגב לתגובה זו0 0אין לי שום קשר לגבי מה מפורסם כאןסגור
-
22.Ge דעתךנתן 05/12/2022 13:11הגב לתגובה זו1 0החברה לפני פיצול ל 3 חברות בורסאיות.בעיקר שאלתי על ge healthסגור
-
כתבתי מספר פעמים אבלשלמה גרינברג 06/12/2022 13:09הגב לתגובה זו2 0מה השאלה בדיוק?סגור
-
21.אלון מאסק הידיוט שיביא את טסלה לפשיטת קגלאלברט 03/12/2022 22:40הגב לתגובה זו1 1לפי ההתנהלות הכלכלית המופקרת שלו הוא הוא באמת גאון. ו בתכלס לא המציא את הגלגל אפילו שי אגאסי שלנו היה לפניוסגור
-
ההדיוט פה זה אתה ודומיךאיינשטיין 05/12/2022 15:53הגב לתגובה זו1 0לוקחים ברצינות את המתקפות על מאסק מצד הפרוגרסיבים בתקשורת (כותרת שלילית על מאסק כל שעה), מבלי לחשוב אולי יש להם צד בסכסוך עם מאסק וטוויטר. טוויטר לפני מאסק הייתה זרוע תעמולה (וצנזורה) של הפרוגרסיבים והמפלגה הדמוקרטית. ברור שהם ינסו הכל כדי להכשיל אותו. האדם שיבש את תעשיית הרכב במו ידיו, שולח רקטות מחוץ לאטמוספירה שמוסרות מטענים ונוחתות חזרה שלמות. כמה מושפע צריך להיות כדי לחשוב שהוא לא מסוגל לנהל חברת אינטנרט של אפליקציה לשליחת מסרים של 280 תווים.סגור
-
לא רק שי אגסישלמה גרינברג 04/12/2022 12:42הגב לתגובה זו3 0היה לפניו, היו עוד כמה וכך גם ברקטות, באינטרנט מהחלל, במנהרות רכב וכו' אבל מאסק היחיד עד כה שהצליח להגיע לצרכן.סגור
-
20.שלמה עייפתאלברט 03/12/2022 22:37הגב לתגובה זו0 1טסלה היא חדשות ישנות וממוחזרותסגור
-
הגד תודה שפירסם זאת כי את שלי זאת לא יפרסם (ל"ת)אלברט 05/12/2022 17:11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
19.תודה על ההמלצהבת אל 03/12/2022 14:10הגב לתגובה זו1 0אקנה טויטרסגור
-
נא לקרוא הכתבה (ל"ת)שלמה גרינברג 04/12/2022 12:41הגב לתגובה זו3 0סגור
-
18.טור מצוין שלמה, תודה (ל"ת)מיכה 03/12/2022 11:19הגב לתגובה זו8 1סגור
-
17.איש מכירותאפ 03/12/2022 09:59הגב לתגובה זו2 1בכל תקופה צצים אנשי מכירות שסוחפים אחרייהם המון רב, כך היה עם סטיב ג'ובס, אדם נוימן, אליזבת הולמס, וכן גם מאסק. ניזכור שאילון מאסק הגיע ממשפחה שהיו בא אנשי מכירות פנטזיונריים. סבו מצד אימו היה כריאופרקט שיום אחד לקח את משפחתו מקנדה לדרום אפריקה והלהיב אנשים בחיפוש אחר העיר האבודה קלהרי. כמובן שהוא לא מצא אותה אבל הצליח לחיות טוב מהפנטזיות שלו שמכר לציבור.סגור
-
מילא שאינך מתמצא בעובדות אבלשלמה גרינברג 04/12/2022 12:39הגב לתגובה זו3 0להשוות את מאסק וג'ובס עם הולמס וניומן???סגור
-
סירייסלי? אתה משווה את אלון מאסק לאדם נוימן?דן 04/12/2022 09:07הגב לתגובה זו4 0הראשון: ממייסדיי PAYPAL, הרים את טסלה מחלום ליצרנית הרכב החשמלי המובילה בעולם ולמובילה בנהיגה אוטונומית, שינה לחלוטין את הקונספט של רכבים חשמליים ועיצוב רכב בכלל, הרים חברת טילים שהחליפה את נאסא והמציאה מחדש את השיגור לחלל (כולל שימוש מחדש בבוסטרים של טילים), הרים חברת לוויני אינטרנט שבלעדיה אוקראינה היתה כבר מזמן גמורה, ואתה משווה את זה לאדם נוימן שבסך הכל קנה בניינים, שיפץ אותם, שם ברזי בירה והשכיר אותם??סגור
-
16.אין ספק שהאיש גם גאון וגם ביצועיסט ענקהמנפנף במנגל 03/12/2022 04:27הגב לתגובה זו1 0הבעיה שלו כנראה ביחסי אנוש. ואגב, סטארלינק שלו קיבלה אישור לעוד אלפי לוויניםסגור
-
15.בשווקי ההון יימשך עד שהביאקוין טסלה ודומיהם יגיעו לערכי (ל"ת)התיקון 02/12/2022 16:27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.הרכב החשמלי לא מייצר פחות זיהוםרק סתייגות 02/12/2022 16:20הגב לתגובה זו2 0מיקרו קוסמוס טסלה יהיה סגור כמו אפל וחשוף לרוגלות. יחד עם האמור טסלה זולה לקנייה כי היא תבלע את גנרל מוטורס בקרוב.סגור
-
כמו כל רכב עם ממשק משתמש הפועל על סוללה. זה לא רק לטסלהרז 03/12/2022 07:44הגב לתגובה זו5 0בגלל זה הסיפור הוא להשקיע בתעודת סייבר ולא בטסלה.סגור
-
אשמח לדעת מאיפה הנתון על גנרל מוטורס (ל"ת)שואל 02/12/2022 19:15הגב לתגובה זו1 0סגור
-
13.שלמה לגבי מיסוי רכישה עצמיתרועה צאן 02/12/2022 15:45הגב לתגובה זו1 0הי שלמה, מה דעתך על ההשפעה של המיסוי בגין רכישה עצמית של מניות החל מ- 2023? האם לדעתך יהיה ראלי ובאיזה חברות? אם בכלל?סגור
-
אתה שואל על ישראל או ארה"ב?שלמה גרינברג 03/12/2022 14:06הגב לתגובה זו6 0בארה"ב היה מס גבוה על BUYBACK עד 2017 ואז טראמפ ביטל זאת. החל מינואר אמור להיות מוטל % 1 EXISE TEX כילק מההחלטה שהעביר ביידן בנושא האינפלציה. לא ברור אם זה באמת יוטל אבל השפעה גדולה לא תהיה לו בארה"בסגור
-
12.מאסק נמצא כעט במעלה הגבעה ורק בעוד 2 עשורים יראה הפסגה (ל"ת)יותם 02/12/2022 15:43הגב לתגובה זו2 0סגור
-
11.גודל החזון הוא כגודל הזמן למימושו - אמונה וסבלנות - (ל"ת)יותם 02/12/2022 15:40הגב לתגובה זו4 0סגור
-
10.עשה טעות עם טויטר,הלכה טסלה (ל"ת)גיא 02/12/2022 15:36הגב לתגובה זו1 1סגור
-
9.הודו?Bill Hwang 02/12/2022 14:52הגב לתגובה זו0 0הוא מפזר סיכונים בעולם באסטרטגיה משונה ומקורית, וכרגע פתיחת מפעלי ג'יגה בדרום קוריאה וקנדה על הפרק. לא הודו.סגור
-
כ-Bill Hwang אתה צריך לדעתשלמה גרינברג 03/12/2022 14:12הגב לתגובה זו5 0שמאסק נכנס להודו עבור סטרלינג וטסלה. טסלה תשקיע כמיליארד דולר בהקמת מפעל בטריות בהודוסגור
-
8.חברה שלא מחלקת דיווידנד אינה רווחית דיה והתחרות בעוכריה (ל"ת)לא שווה יותר מ 50$ 02/12/2022 14:34הגב לתגובה זו3 0סגור
-
כן אה? כמו צ'קפוינט. (ל"ת)רז 03/12/2022 07:44הגב לתגובה זו5 1סגור
-
7.טסלה וטוויטרחיים 02/12/2022 14:25הגב לתגובה זו0 0לדעתי אם מאסק יצליח להחזיר את טוויטר לריווחיות,זה ישפיע גם על טסלה. ככל שיהייה לו בעיות שם המנייה תהייה תנודתית.סגור
-
6.טוויטר תגמור אותו ,עשה טעות יקרה במשאבים כספיים וצומי (ל"ת)רן א 02/12/2022 13:54הגב לתגובה זו2 6סגור
-
5.תודה רבה ושבת שלום (ל"ת)t.elimeleh 02/12/2022 13:39הגב לתגובה זו9 1סגור
-
4.תודה רבה שלמה. מעניין מאוד. (ל"ת)עמית 02/12/2022 13:39הגב לתגובה זו10 1סגור
-
3.שלמה תודה על הכתבה המפורטת על טסלה.דרומי 02/12/2022 12:42הגב לתגובה זו4 1אך לא התייחסת בפירוט על הרצון שמאסק אולי יפרוש מניהול טסלהסגור
-
2.דרך פלישה למדינותיש שמשתלטים 02/12/2022 12:05הגב לתגובה זו0 0ויש המשתלטים דרך פלישה למוחות,הנ"ל משתלט על המוחות האמריקאיים ויתכן שריצה לנשיאות ארה"ב מטרתו הסופית ....בדרךסגור
-
1.מחכה להנפקתאני 02/12/2022 11:54הגב לתגובה זו1 0BORING,אם תהיה,שתבטא ,אולי,התייצבות באופיו של הגאון ההיפראקטיביסגור