ה"אווטאר" החדש של דיסני חלש מהמצופה, אבל הוא עדיין יכול להגביר את הסטרימינג

הסרט "אווטאר: דרכם של המים" של דיסני נמצא בבתי הקולנוע כבר קצת יותר מ-10 ימים; הסרט אכן עומד בציפיות כמצופה אך הוא לא מצליח "להתפוצץ" כפי שבחברה היו רוצים. ולמרות זאת, אנליסטים אומרים שהסרט יועיל לדיסני ולפלטפורמת הסטרימינג שלה בהמשך
 | 
telegram

הסרט השני של אווטאר יצא לאקרנים בבתי הקולנוע ב-16 בדצמבר. נכון לאתמול, הסרט הרוויח כ-955 מיליון דולר ברחבי העולם עד כה, והוא עומד מדורג כסרט השני הכי מצליח ב-2022. אנליסט של 'רוזנבלט ניירות ערך', ברטון קרוקט, אומר שהתוצאות יכולות להיות טובות יותר, אבל היו לא מעט גורמים שהשפיעו על הביצועים במהלך השבועות האחרונים. "היה לנו סוף שבוע שבו המספרים מדוכאים מהעובדה שהסרט הוא סרט ארוך, אז אתה לא יכול להריץ הקרנות רבות כמו אחרת. ואז אחרי זה, יש לנו הרבה מזג אוויר שיהיה לרעתנו. זה מרחיק אנשים מבתי הקולנוע", אמר קרוקט.

אבל למרות שהביצועים של הסרט החדש לא היו מדהימים עד כה, קרוקט אומר שהסרט עדיין מצליח מספיק. החשש העיקרי למשקיעים יהיה אם דיסני WALT DISNEY -0.99% WALT DISNEY 112.42 -0.99% WALT DISNEY סגירה:0 פתיחה:112.16 גבוה:112.5 נמוך:110.82 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תודיע על "מחיקה ענקית" לרבעון דצמבר שלה על אווטאר, אמר קרוקט, אבל הוא לא צופה שזה יקרה. "אני לא חושב שזה יהיה גדול כמו המקור, אבל אני עדיין חושב שזה הולך להיות סרט גדול שמאמת את הרעיון שעדיין יש כאן נכס שהוא קניין רוחני טוב לדיסני", אמר. קרוקט צופה שוק שורי עבור מניות דיסני.

הסרט "אווטאר: דרכם של המים", הגיע לבתי הקולנוע כאשר מופנות אליו ציפיות גבוהות. הסרט הראשון בסדרה יצא לאקרנים ב-2009 והפך לסרט הרווחי ביותר בכל הזמנים. בנוסף להצלחה של הסרט הראשון, מספר סרטי המשך אחרים של אווטאר כבר אושרו עד 2028. כל סרט הוא עבודה רבה בפני עצמו, אבל בגלל ההתרגשות סביב הסרטים, הארכת הזיכיון לכמה שנים קדימה ומה שהזיכיון הזה יכול לעשות לטווח הארוך של דיסני, האנליסט ברנדון ניספל אומר שבעלי המניות לא צריכים "להתעצבן יותר מדי מהתוצאות הראשוניות בקופות".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

"בסופו של דבר אנחנו רוצים לראות אם ברגע שהכותרת הזו תתווסף לשירות כמו דיסני+, היא תביא מנויים חדשים לשירות, ואולי אף תביא לשיעורי שימור גבוהים יותר של מנויים קיימים. קשה לטעון שזה לא סרט שיכול לעשות את שניהם", אמר ניספל. בדומה לקרוקט, גם הוא צופה שוק שורי עבור מניות דיסני.

לפני הקורונה, מספרי מכירת הכרטיסים בקופות בסוף השבוע היו קריטיים כדי שאנשים יבינו את הצלחת הסרט. כעת, מאז שהמגפה שינתה את הדרך שבה אנשים רואים סרטים, כאשר הם עוברים מבתי הקולנוע לספות שלהם, מספר מנויי הסטרימינג של דיסני+ הפך למדד חשוב עבור משקיעים כאשר הם בודקים דוחות רבעוניים. הרבעון האחרון של דיסני הראה שפעילות הסטרימינג שלה הפסידה 1.5 מיליארד דולר, וזה היה גרוע מהצפוי. "דיסני ייחודית בכך שהיא מפעילה עסק לפארקי שעשועים, מפעילה עסק למוצרי צריכה, ובלי קשר לביצועים של הסרטים בקופות ספציפית, ישנן מספר דרכים לייצר רווח מהקניין הרוחני", אמר ניספל.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות