דריו עם תוצאות טובות וצופה "צמיחה חזקה" בשנה הקרובה. אבל כמה בפועל? החברה לא מספקת תחזיות
"הצמיחה שראינו בהפניית לקוחות אלינו בשנת 2022 אמורה לתרום למומנטום שלנו בשנת 2023. אנו ממשיכים בבניית עסק B2B חזק שאנו מאמינים כי הוא מותאם אסטרטגית לביקוש מצד מעסיקים ותוכניות בריאות וצופים כי נמשיך לראות צמיחה חזקה גם בשנת 2023." אומר ריק אנדרסון, נשיא דריו הלת' אחרי הדוחות. אבל החברה לא מפרסמת תחזיות לשנה הקרובה.
דריו הלת' דריו הלת' +1.8% דריו הלת' 0.84 +1.8% סגירה:0 פתיחה:0.83 גבוה:0.92 נמוך:0.8 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אשר פיתחה אפליקציית מעקב לטיפול בחולי סוכרת ולחץ דם מדווחת שההכנסות ברבעון הרביעי של 2022, עמדו על 6.8 מיליון דולר, מעל צפי האנליסטים ל-6.3 מיליון דולר. מדובר גם בעלייה של 13% לעומת כ-6 מיליון דולר ברבעון המקביל, ועלייה של 3.1% לעומת 6.6 מיליון דולר ברבעון השלישי. בשנה כולה הכניסה דריו 27.66 מיליון דולר, מעל צפי האנליסטים ל-27.1 מיליון דולר.
בשורה התחתונה החברה מצמצמת את ההפסדים כאשר הפסידה בשנה האחרונה 63.8 מיליון דולר, לעומת 78.8 מיליון דולר בשנת 2021. ההפסד למניה עמד על 2.54 דולר, לעומת 4.07 דולר אשתקד. האנליסטים ציפו לראות הפסד שנתי גבוה יותר של 2.88 דולר למניה. כך שגם מהבחינה הזו החברה משתפרת.
ההפסד התפעולי הסתכם ב-9 מיליון דולר, שיפור של 58%, לעומת הפסד תפעולי של 21.7 מיליון דולר אשתקד, ושיפור של 38% לעומת 14.6 מיליון דולר ברבעון השלישי, כאשר השיפור הגיע בגלל התייעלות וירידה בהוצאות התפעוליות.
ההפסד הנקי ברבעון הרביעי הגיע ל-12.6 מיליון דולר, שיפור לעומת הפסד נקי של 21.6 מיליון דולר המקביל ב-2021, וכן שיפור של 19.3% בהשוואה לרבעון השלישי.
בשנת 2022 כולה החברה רשמה הפסד תפעולי של 56.8 מיליון דולר, שיפור לעומת הפסד תפעולי של 76.5 מיליון דולר בשנת 2021. בחברה מסבירים כי מדובר על שיפור ברווח הגולמי וירידה בהוצאות התפעוליות. ההפסד הנקי הסתכם ב-62.2 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של 76.8 מיליון דולר אשתקד.
ההפסד הנקי המתואם Non-GAAP הגיע בשנה האחרונה ל-40.9 מיליון דולר, שיפור של 13% לעומת 47 מיליון דולר בשנת 2021.
ארז רפאל, מנכ"ל דריו אמר בעקבות הדוחות: "במהלך הרבעון הרביעי, המשכנו לראות שיפור מהותי בתוצאות הכספיות שלנו אשר נבע מהמעבר למודל עסקי של מגזר ה-B2B" כאשר לדבריו זה מסביר את "הצמיחה המשמעותית בהכנסות והיעילות בהוצאות התפעוליות שנבעו מהמעבר האסטרטגי לפלטפורמה משולבת של מספר מצבים כרוניים במגזר ה-B2B, אשר ממשיכה לצבור תאוצה בשוק.
"מגזר ה-B2B ייצג כ-59% מסך ההכנסות שלנו בשנת 2022, עלייה מ-4% בשנת 2021. ככל שהמעבר שלנו לפלטפורמה משולבת לניהול מגוון מחלות ממשיך לצבור תאוצה בשוק, אנו צופים כי הפרופיל הפיננסי של החברה ימשיך להשתפר בשל עלות רכישת לקוח נמוכה יותר, ויניב רווחיות גולמית של כ-70%".
הנשיא אנדרסון הוסיף: "יש לנו כעת יותר מ-100 חוזי B2B חתומים, בשווי של יותר מ-65 מיליון דולר, המייצגים צמיחה של 100% לעומת שנה קודמת. התחלנו לראות מומנטום ראשוני באמצעות שותפויות ההפצה העיקריות שלנו, Virgin Pulse, Solera ו-Aliant, והקידום המשותף עם Sanofi. אנו מאמינים ששותפויות אלו יובילו לעלייה משמעותית במספר הלקוחות בשנת 2023 ואילך.
מניית דריו התרסקה ב-81% מאז השיא שרשמה בפברואר 2021. המניה נסחרת במחיר של 4.93 דולר למניה ושווי שוק של 127 מיליון דולר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.חברה קקה בלי מחזורלא להתקרב 09/03/2023 20:56הגב לתגובה זו2 0אי אפשר לדחוף כתבות יחצ בלי חשבון למשקיעים. החברה נסחרת לפי שווי של מאה מיליון זה בדיחהסגור
-
1.חברה פח מודל עסקי גרוע הכנסות בשנה 27 הפסד 64 מיליון $דניאל 09/03/2023 20:08הגב לתגובה זו2 0וזו לא חברת צמיחה זו חברה עם מוצר ביד חוץ מהפסדים אין שם מה לחפש למשקיעים תזרים מזומנים שלילי גיוס הון אחרי גיוס הון דילול ועוד דילול אני מרווי יותר ממנה שורט שורט !סגור