"מתכננים להגיע לאיזון כבר ברבעון הרביעי"

אחרי פרסום הדוחות, סמנכ"ל הכספים של סימילרווב, ג'ייסון שווארץ, מסביר: "רוב ההוצאות שלנו הם קבועות, לכן מספר הלקוחות שלנו חשוב. 4,200 לקוחות משתמשים בנו כדי לעזור להם לכבוש יעדים"
 | 
telegram

"אנחנו מתכננים להגיע לאיזון תזרימי כבר ברבעון הרביעי". כך מצהיר סמנכ"ל הכספים של סימילרווב סימילרווב -2.87% סימילרווב 11.51 -2.87% סימילרווב סגירה:0 פתיחה:11.8 גבוה:11.88 נמוך:11.43 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , ג'ייסון שווארץ. הוא אופטימי, שווארץ, בדיוק כמו התחזית של החברה. לפי הדוחות, החברה הקטינה החברה את ההפסד התפעולי שלה מ-45% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד, ל-14% ברבעון הנוכחי. הוא מצפה כי עד סוף השנה, הוא יעבור לאיזון תזרימי.

"עמדנו בצפי האנליסטים בצורה ממש מדויקת, אבל השיפור ברווחיות, או בצמצום ההפסד, הוא משמעותי יותר. השיפור ברווחיות הוא מאוד חזק מול השנה שעברה וזה מעודד. צמצמנו את ההפסד ביותר מ-31%. זה המון", הוא מסביר.

ממה נובע הצמצום בהפסד?
"בשנה שעברה דיברנו על ההפסד והגענו למסקנה שצריך לקצץ בכל מיני מקומות. הבעיה: הרבה הוצאות הן קבועות. כלומר, אם יש לנו 50, 500 או 5000 לקוחות - ההוצאות הן זהות. מה זה אומר? שככל שאתה צומח, יש רווחיות גבוהה יותר. ולכן מה שחשוב כאן הוא לקוחות. מצד אחד כמות הלקוחות, ואנחנו רואים שההכנסה ללקוח צמחה השנה. מצד שני, לבחון כל דבר לגופו ולעבוד מאוד יעיל. ברבעונים האחרונים, אתה רואה את התוצאות של ההשקעה שלנו בכל הפרמטרים האלה".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

במה אתם עדיפים על המתחרות? זיהינו פער גדול, למשל, באתרי האינטרנט - בין הנתונים שמופיעים אצלכם למצב האמיתי. זה יכול להגיע לעשרות אחוזים.
"המטרה שלנו ומה שמבדל אותנו מהמתחרות הוא היכולת להנגיש לחברות מה קורה בעולם הדיגיטלי ואיך הן יכולות להרים את היכולת שלהן ולצמוח, איך לכבוש את השוק שלהן. זו הסיבה שהיום 4,200 לקוחות משתמשים בנו כדי לעזור להם לכבוש יעדים".

רוב החברות היום מכניסות לכם מעל 100 אלף דולר בשנה. על מה הן משלמות כל כך הרבה כסף?
"55% מכניסות את הסכום הזה, זה נכון. איך זה עוזר להן לצמוח? תחשוב שאני מראה לחברה שחברת תוכנה מסוימת רוצה למצוא חברות שיכולות להשתמש במוצר שלהן ונוצרת עסקה. יש לנו את כל המידע על חברות, בכל מדינה בעולם. אנחנו מספרים לחברות מי מתאימות לצרכים שלהן, מי יקנו את המוצר. והן קונות. אני בא ואומר לחברות: יש לי מידע על חברות אחרות בעולם שיכולות לעשות עסקים אתכם, שהן מתאימות. בעידן כזה, כל אחד צריך להשקיע במקומות הנכונים ולא לבזבז כסף במקומות לא נכונים. אם נשווה את זה לפעילות צה"ל, אז לא יוצאים למבצע בלי מודיעין. חברה לא יכולים להצליח בלי מידע מקדים. בזמנים קלים, אתה מוציא כסף ואתה משווק דרך אנשי מכירות. וזה עולה הרבה. כשהחברה רזה, היא צריכה להבין שהיא חייבת לפגוע במטרה, אין לה כסף לבזבז".

ואיך זה קשור למספרים שאתם מוציאים על חברות? כמה הם מדויקים?
"הכי מדויקים בשוק. אנחנו לא מבקרים, אנחנו לא רואי חשבון, אבל בשוק הזה, אם לא היינו די מדויקים זה לא היה עובד. כמובן שיש סטיות לפעמים. זה שולי לחלוטין. לצורך קבלת החלטה, איפה לעשות עסקים ועם מי, אנחנו הכי טובים".

מה לגבי רכישות עתידיות?
"זה חלק מהאסטרטגיה שלנו. עשינו בעבר, אנחנו רואים שיש עוד אפשרויות בשוק. כשזה קורה, אנחנו מיד שוקלים. חלק מה'לונג ראן' שלנו הוא לעשות את זה".

תעמדו בתחזיות?
"אמור מעט ועשה הרבה".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות