דיסני מאבדת מנויים בשירות הסטרימינג - אבל מרוויחה יותר בפארקים
דיסני ממשיכה לרדת לאחר דוחותיה לרבעון, זאת בעקבות נתון מנויים מאכזב, אך הצמיחה בהכנסות שלה מהפארקים הראתה כי אנשים עדיין מוכנים לשלם על חוויות, פחות על לצפות בטלוויזיה.
הרווח למניה היה 93 סנט על הכנסות של 21.8 מיליארד דולר, לעומת צפי אנליסטים לרווח למניה של 94 סנט על הכנסות של 21.8 מיליארד דולר מספר המנויים בדיסני+ עמד על 157.8 מיליון, לעומת צפי של 163.1 מיליון, הכנסותיה של דיסני מהפארקים וממוצרים עמדו על 7.8 מיליארד דולר, נתון שניצח את צפי האנליסטים שעמד על 7.5 מיליארד דולר. "אנו רואים בפארקים מנוע צמיחה מרכזי עבור החברה. ברבעון האחרון היינו מרוצים במיוחד מהביצועים של הפארקים שלנו בעולם ויש לנו מספר הרחבות בינלאומיות בדרך שיאפשרו לפארקים שלנו להמשיך ולהגדיל את הקיבולת וכך לגרום לצמיחה לטווח ארוך יותר", אמר המנכ"ל בוב איגר.
בתקופה של אינפלציה גבוהה, עליות ריבית וחוסר ודאות לגבי מיתון, זה די מפתיע כי הפארקים של דיסני הידועים הידועים ביוקר שלהם, הצליחו כל כך ברבעון השני. נראה שהקורונה גרמה לאנשים לרצות לצאת יותר לחוויות, לאחר שנתקעו בבתיהם בתקופת הקורונה. דיוויד טריינר מחברת המחקר New Constructs, כתב כי דיסני היא אינדיקטור כלכלי חשוב ותוצאותיה הכספיות "משקפות את מצב הצרכנים".
"פארקי השעשועים של דיסני רשמו עוד רבעון עם גידול דו ספרתי בהכנסות לעומת שנה שעברה, זאת למרות שהחברה איבדה מיליוני מנויים בשירות הסטרימינג שלה", כתב טריינר. "ככל שהחששות לגבי מיתון גוברים, ברור שהצרכנים יותר זהירים עם הכסף שלהם ונראה כי הם בוחרים לבזבז אותו בפארקים של דיסני". לפי האנליסט, מניית החברה עשויה להגיע ל-130 דולר בשנה הקרובה.
השקפתו של טריינר עשויה להיות מפתיעה, היות וחופשות בפארקים של דיסני עולות משמעותית יותר מאשר מנוי לשירות הסטרימינג, כאשר רק כרטיס הכניסה עולה 109 דולר ליום לאדם. למרות זאת הוא טוען כי הצרכנים מרגישים שהם "יכולים לקבל יותר ערך עבור הכסף שלהם בפארקים, מאשר בצריכת תוכן בשירות הסטרימינג".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה