דיווח: "נטפליקס תקצץ את הוצאותיה השנה ב-300 מיליון דולר"

במקביל, ענקית הסטרימינג מוציאה 2.5 מיליארד דולר על תוכן קוריאני ורואה בו כבעל פוטנציאל לחדור לשווקים מעבר לאזור אסיה
 | 
telegram

נטפליקס NETFLIX -1.59% NETFLIX 823.96 -1.59% NETFLIX סגירה:0 פתיחה:832.04 גבוה:832.04 נמוך:816.49 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מתכננת לקצץ את הוצאותיה ב-300 מיליון דולר השנה, כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל.

לפי אותו דיווח, בכירי החברה קראו לעובדים לגלות אחריות עם ההוצאות שלהם, בין היתר ביחס לגיוס עובדים, אך אמרו שלא תהיה הקפאת עובדים או פיטורים נוספים.

בחודש שעבר פרסמה ענקית הסטרימינג את דוחותיה לרבעון הראשון של 2023 בהם עקפה את צפי האנליסטים בוול סטריט כשרשמה רווח מתואם של 2.88 דולר למניה על הכנסות של 8.16 מיליון דולר. בנוסף צפתה נטפליקס לרבעון הנוכחי הכנסות של 8.17 מיליארד דולר, עם רווח למניה של 2.82 דולר. החברה גם צפתה הרעה בשורת המרווח התפעולי.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

במקביל, נטפליקס מוציאה 2.5 מיליארד דולר על תוכן קוריאני ורואה בו כבעל פוטנציאל לחדור לשווקים מעבר לאזור אסיה, אמר דון קאנג, סגן נשיא נטפליקס לתוכן קוריאני. החברה תשקיע את הכסף במהלך ארבע השנים הקרובות בסוגים שונים של תוכן קוריאני הכולל סדרות טלוויזיה, סרטים ותכניות תעודה, אמר קאנג. לדבריו, הדבר יכפיל את מספר התוכניות שהיא מפיקה, מארבע בשנת 2022 ללפחות שמונה השנה, מה שמשקף את הביקוש של הקהל הקוריאני לתכנים מגוונים. בין התכנים תוכנית הריאליטי "Physical 100" שיצאה מוקדם יותר השנה, המציגה מאה מתמודדים שנלחמים זה בזה בסדרה של אתגרים פיזיים.

"אני חושב שזו הייתה באמת התוכנית הראשונה שזכתה לצפייה בינלאומית, שגרמה לאנשים להתרגש מאוד", אמר. תחרויות קוריאניות או תוכניות עיון אינן יוצאות בדרך כלל מחוץ לקוריאה ולאזור אסיה-האוקיינוס השקט, אבל קאנג אמר שההצלחה של "Physical 100" היא "סימן חיובי באמת". "Physical 100" הובילה את מספר הצופים השבועי של נטפליקס לתוכניות טלוויזיה שאינן באנגלית במשך שבועיים בשנת 2022. תוכנית קוריאנית נוספת שזכתה להצלחה עולמית בשנת 2022 הייתה תוכנית הריאליטי "Single’s Inferno", שלדברי קאנג הופיעה ברשימת 10 המובילים העולמית.

קאנג אמר שהוא עבד על ההפצה הבינלאומית של תוכניות קוריאניות לפני שהצטרף לנטפליקס ב-2018. "אז היו אלו בעיקר קומדיות רומנטיות" שזכו לתשומת לב, אמר. ההפצה הוגבלה למדינות סמוכות כמו יפן ומדינות אחרות בדרום מזרח אסיה בגלל הבדלי שפה ותרבות באזורים אחרים, הוסיף. "אי אפשר לזלזל בטעמים המגוונים שיש לאנשים בכל העולם", אמר קאנג שנתן את סדרת המתח "משחק הדיונון" כדוגמה.

קאנג אמר שלקוריאה יש את היכולת לספר סיפורים המעבירים את התרבות הייחודית שלה. "כשתוכנית אהובה על קהל קוריאני, יש לה סבירות מאוד מאוד גבוהה להיות נאהבת על ידי הקהל ברחבי העולם".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות