אמזון שוקלת להשיק שירות סלולרי ומניות הטלקום נופלות
אמזון AMAZON -4.19% AMAZON 202.61 -4.19% סגירה:0 פתיחה:206.77 גבוה:207.3 נמוך:199.62 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מנהלת מגעים עם מספר ספקי סלולר לגבי השקת שירות סלולרי לחברי ה-Prime, כך לפי דיווח של בלומברג. כתוצאה מכך שאר מניות חברות התקשורת והטלקום יורדת במסחר בהן Verizon VERIZON +1.91% VERIZON 41.65 +1.91% סגירה:0 פתיחה:40.8 גבוה:41.77 נמוך:40.8 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: T-MOBILE -0.9% T-MOBILE 235.61 -0.9% סגירה:0 פתיחה:238.12 גבוה:239.18 נמוך:235.05 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: AT&T INC +1.98% AT&T INC 22.69 +1.98% סגירה:0 פתיחה:22.25 גבוה:22.75 נמוך:22.2 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: .מנגד, מניית Dish {DISH NETWORK} מזנקת במסחר.
על פי בלומברג, ענקית הקמעונאות המקוונת מנהלת משא ומתן עם Verizon, T-Mobile ו-Dish לגבי האפשרות למכור מחדש את השירות הסלולרי שלהן לחברי הפריים שלה בעלות נמוכה או בחינם. הדיונים נמשכים במשך שישה עד שמונה שבועות וכללו גם את AT&T, אך עשויים לחלוף עוד מספר חודשים עד שתתממש תוכנית. "אנחנו תמיד בוחנים להוסיף עוד הטבות לחברי הפריים, אבל אין לנו תוכניות להוסיף שירות סלולר בשלב זה", אמר דובר אמזון, ברדלי מטינגר.
אמזון ערכה בעבר ניסויים בקטגוריית הנייד, והשיקה את טלפון ה-Fire Phone שלה ביולי 2014 לפני שביטלה אותו כשנה לאחר מכן. לאחרונה, היא התמקדה באינטרנט מהיר באמצעות תוכנית Kuiper שלה, שמטרתה לבנות רשת של 3,236 לוויינים במסלול נמוך של כדור הארץ. תוכנית סלולרית יכולה למשוך לאמזון מנויי פריים נוספים ולהיות אטרקטיבית. חברי אמזון פריים, שהושק ב-2005, משלמים 139 דולר לשנה עבור גישה לסרטים ותכניות טלוויזיה בלעדיות, כמו גם הטבות חדשות יותר בהן הנחות והטבות על משלוחים.
אמזון חיפשה דרכים למשוך יותר חברי פריים בזמן שהיא מתמודדת עם תחרות גוברת עם תוכנית הנאמנות Walmart+ של וולמארט
WALMART
-0.24%
WALMART
84.27
-0.24%
סגירה:0
פתיחה:84.43
גבוה:84.78
נמוך:83.94
מחזור:--
לעמוד ציטוט
חדשות
גרפים
פרופיל חברה
המלצות
כתבות נוספות בנושא:
, וחששות להאטת צמיחת החברות. לחברה היו יותר מ-200 מיליון מנויים ברחבי העולם נכון לאפריל 2021. על ידי שיתוף פעולה עם חברה כמו Verizon או Dish, אמזון עשויה לתפקד למעשה כמפעילת רשת וירטואלית ניידת. במקום להחזיק ברשת אלחוטית משלה, החברה תרכוש נתונים מספק גדול ותמכור אותם מחדש לצרכנים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה