ספוטיפיי תציע מסלול יקר יותר במשך השנה שיכלול תכונות חדשות

החברה אמרה כי היא עובדת על תכונת HiFi שתאפשר למאזינים לשמוע את הניואנסים הקטנים ביותר בזמן הקלטת אודיו
 | 
telegram

חברת ספוטיפיי SPOTIFY TECHNOLOGY -4.02% SPOTIFY... 458.32 -4.02% SPOTIFY TECHNOLOGY סגירה:0 פתיחה:474 גבוה:474 נמוך:457.54 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שירות הזרמת מוזיקה דיגיטלי, מתכננת להציע מסלול יקר יותר שיכלול אודיו באיכות גבוהה במשך השנה.

החברה הודיעה ב-2021 כי היא עובדת על תכונת HiFi באמצעות סרטון שהציג זמרים כמו בילי אייליש ופיניאס שהסבירו מדוע התכונה הזו חשובה. הוספת HiFi צפויה לספק איכות אודיו גבוהה יותר ולאפשר למאזין לשמוע את הניואנסים הקטנים ביותר בזמן הקלטת שירים. אייליש הסבירה ואמרה כי "זה חשוב היות ואנחנו יוצרים מוזיקה שאנחנו רוצים שתושמע בדיוק כמו שהיא יוצרה".  

ספוטיפיי פועלת על מנת להגדיל את ההכנסות ולבסס את מעמדה כשהיא מתחרה באפל ואמזון. כרגע החברה זולה בדולר אחד מהמתחרות שלה וגובה 9.99 דולר למנוי הפרימיום, כשבנוסף היא מציעה גרסה חינמית הכוללת פרסומות. שירות הזרמת המוזיקה לא העלה בנתיים את המחירים למנויים בארצות הברית וחיפש דרכים אחרות כדי לקצץ בהוצאות ולהגדיל את ההכנסות בתקופה כלכלית מאתגרת.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מאז תחילת השנה החברה ביצעה שני סבבי פיטורים, בינואר האחרון מנכ"ל ומייסד החברה דניאל אק אמר כי ספוטיפיי תקצץ ב-6% את כוח העבודה שלה, מה שייצג כ-600 עובדים. הקיצוצים נועדו כדי לשלוט יותר טוב בהוצאות "בסביבה מאקרו-כלכלית מאתגרת". בתחילת יוני פוטרו עוד כ-200 עובדים או 2% מכוח העבודה של החברה. למרות הקיצוצים מנכ"ל ספוטיפיי לא שלל לגמרי את אפשרות העלאת המחירים על מנת להגדיל את ההכנסות. בשיחת המשקיעים לאחר פרסום דוחות החברה לרבעון הראשון, אמר אק כי ספוטיפיי רוצה להעלות את המחירים ב-2023 "כשהזמן יהיה נכון".

החברה רשמה ברבעון הראשון של 2023 הכנסות של 3.35 מיליארד דולר, נמוך מצפי האנליסטים להכנסות של 3.42 מיליארד דולר. בנוסף, רשמה ספוטיפיי הפסד מתואם של 1.28 דולר למניה, מתחת לצפי האנליסטים בוול סטריט להפסד מתואם של 0.94 דולר למניה. החברה דיווחה כי זה היה הרבעון הראשון שבו מספר המשתמשים החודשי חצה את רף החצי מיליארד בעזרת התרחבותה של ספוטיפיי לשווקים נוספים - מספר המשתמשים הפעילים החודשיים עלה ל-515 מיליון ברבעון, וגבר על התחזיות של החברה ותחזיות האנליסטים ל-500 מיליון. מנויי הפרימיום, המהווים את רוב הכנסות החברה, עלו ב-15% ל-210 מיליון, כשהם מעל ההערכות של 206 מיליון.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות