יום המבצעים של אמזון בפתח ויתכן והמתחרות ייהנו יותר

למרות כי נתוני המכירות בחנויות עדיין נמוכים לעומת שנה שעברה, עדיין נרשמת תנועת קונים חיובית שלאט לאט עוזרת לצמצם את הפער
 | 
telegram

אירוע הקניות הרציני הראשון של שנת 2023 יכול לשקף לנו את מצב הצרכנים לאחר פתיחה יחסית קשה של השנה. פריים דיי של אמזון  AMAZON -4.19% AMAZON 202.61 -4.19% AMAZON סגירה:0 פתיחה:206.77 גבוה:207.3 נמוך:199.62 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יתקיים ב-11 וב-12 ליולי כשהמתחרות דאגו לימי מבצעים משלהן באותו הזמן. וולמארט  WALMART -0.26% WALMART 84.25 -0.26% WALMART סגירה:0 פתיחה:84.43 גבוה:84.78 נמוך:83.94 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בין ה-10 ל-13, טארגט TARGET CORP -0.87% TARGET CORP 152.13 -0.87% TARGET CORP סגירה:0 פתיחה:153.83 גבוה:154.2 נמוך:151.92 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מה-9 ל-15 ובסט-ביי BEST BUY CO INC +1.18% BEST BUY CO 92.66 +1.18% BEST BUY CO INC סגירה:0 פתיחה:91.77 גבוה:92.97 נמוך:91.74 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בין ה-10 ל-12 ביולי.

הדוחות האחרונים של חברות הקמעונאות הראו כי אמריקאים רבים נמנעו או עיכבו רכישות של דברים לא הכרחיים ובמיוחד רכישות יקרות שדורשות הלוואות. נתוני התנועות של לקוחות מחברת האנליזה Placer.ai הראו כי הביקורים של הלקוחות ברשתות הקמעונאות הגדולות עדיין נמוכים לעומת התקופה של לפני הקורונה ולפני כשנה. למרות זאת, לפני נתוני החברה יש גם חדשות טובות, כשהפערים השבועיים בין 2023 ל-2022 מצטמצמים ככל שהשנה עוברת. כלומר במילים אחרות, מספר המבקרים בחנויות מתקרב לרמות בהן היה בעבר.

עם זאת, הצרכנים עדיין עשויים להמשיך להיות שמרניים בכל הנוגע להוצאות, כשגם הדברים ההכרחיים הפכו ליקרים. לפי Placer קטגוריית מוצרי הטיפוח היא היחידה מתוך תשעה מגזרים, שהציגה עלייה בשבעת השבועות האחרונים לעומת שנה שעברה. מגזרי החנויות לחיות מחמד, ציוד משרדי וציוד לבית נתקעו ב-8% מתחת לרמות בהן היו ב-2022. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

חברת האנליזה צופה כי מבין היריבות של אמזון, בסט ביי עשויה להנות מהבוסט הגדול ביותר למכירות שלה בשבוע הבא, כשבמהלך יום האב האחרון המכירות זינקו מה שעל פי החברה מראה כי "הקונים אוהבים את המבצעים של המותג". גם נתוני תנועות הלקוחות בוולמארט היו חזקים, מה שמגדיל את הציפיות שגם שם ייהנו מזינוק במכירות. בטראגט לא ראו צמיחה משמעותית, אך לפי האנליסטים הסיבה לכך היא נקודת הפתיחה הגבוהה של החברה, לכן עדיין יתכן זינוק גם שם. באמזון מיהרו להודיע כי הם יציעו יותר מבצעים מכל פריים דיי אי פעם.

אמזון רשמה בדוחותיה האחרונים לרבעון הראשון רווח למניה של 31 סנט על הכנסות של 127.4 מיליארד דולר, לעומת צפי אנליסטים לרווח למניה של 21 סנט על הכנסות של 124.47 מיליארד דולר. ההכנסות משירותי הענן עמדו על 21.35 מיליארד דולר לעומת צפי של 21.03 מיליארד דולר, שולי הרווח התפעולי עמדו על 3.7%. תחזית החברה לרבעון השני היא להכנסות של בין 127 מיליארד ל-133 מיליארד דולר, כשהצפי היה 130 מיליארד דולר. המכירות צפויות לגדול בין 5% ל-10%.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות