האם הסרט החדש על בובת ברבי המיתולוגית יכול להכניס לכם כסף?

ההייפ סביב הסרט החדש של ברבי יוצא מגדרו ומושך רבבות לבתי הקולנוע; במקביל חוזרים שיתופי הפעולה של חברות ענק שונות עם המותג של ברבי; האם מניית מאטל, החברה האם של ברבי, צפויה להינות מכל זה?
 | 
telegram

המעריצים האובססיביים של בובת הברבי הציפו ביום שישי האחרון את בתי הקולנוע בארה"ב לרגל הבכורה של סרט הברבי החדש שצפוי להפוך לשובר קופות. במקביל, גם בתי קפה ממותגים של ברבי, שיתופי פעולה עם חברות שונות ומדבקות ברשתות החברתיות הפכו למצרך פופולארי בקרב הצרכנים.

אנליסטים צופים שהפרויקט של האחים וורנר WARNER BROS. DISCOVERY -6.49% WARNER BROS 9.22 -6.49% WARNER BROS. DISCOVERY סגירה:0 פתיחה:9.87 גבוה:9.88 נמוך:9.1 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יכניס למעלה מ-90 מיליון דולר במהלך סוף השבוע הראשון שלו. אם הצלחתו של הסרט בקופות תהיה כמו ההייפ השיווקי שלו, אנליסטים טוענים שזה יכול להיות עידן חדש עבור מניית מאטל MATTEL -1.69% MATTEL 18.67 -1.69% MATTEL סגירה:0 פתיחה:19.02 גבוה:19.19 נמוך:18.65 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , החברה המייצרת והמשווקת את בובות הברבי. הסיבה לכך היא שיצרנית הצעצועים, שמאחוריה עומדים גם המותגים הנוסטלגיים "פולי פוקט" ו"הוט ווילס", מפתחת כעת 14 סרטים אחרים שמטרתם לשחזר את ההשפעה התרבותית של ברבי והאפסייד הכספי הצפוי. בכירי מאטל לא הסתירו עד כמה חשוב סרט הברבי של הבמאית גרטה גרוויג להשקת היקום הקולנועי שלהם - וכינו את הסרט "אבן דרך" עבור החברה.

המנכ"ל ינון קרייז הצטרף למאטל ב-2018 והביא עמו חזון חדש לאופן שבו מאטל יכולה להפיק רווחים ממונטיזציה של המותגים שלה בתעשיית המדיה. "סרט הברבי הולך להיות מבחן הלקמוס הראשון באסטרטגיה שלו", אמר אנליסט ב-UBS. "הוא הבין, מההתחלה, שההימור הולך להיות גבוה, במיוחד עם מותג כזה, שבו, אם משהו ישתבש, זה יכול להשפיע בצורה מאוד משמעותית". הוא מדגיש כי ברבי הוא סמל אמריקאי בן עשרות שנים שזכה לביקורת בעבר על קידום דימוי גוף לא מציאותי וצריכת יתר.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מניית מאטל נמצאת במגמת עלייה לאחרונה, כאשר מכירות הצעצועים זינקו בתחילת מגיפת הקורונה בזמן שהורים חיפשו דרכים להעסיק את ילדיהם. אבל בתחילת השנה הנוכחית, אנליסטים לא היו בטוחים באשר לצמיחה עבור מותג הדגל של החברה בגלל ההיסטוריה השנויה במחלוקת של ברבי ותנופת המכירות האדירה של המגיפה. ואז, בליץ' שיווקי של חודשים הפך את ברבי למפלצת תרבותית, והפוטנציאל של מאטל מהסרט זינק. מניית החברה עלתה בחודש האחרון בהתמדה ב-20%.

אנליסטים מצפים שהחברה תכניס לפחות 130 מיליון דולר בתמלוגים מעסקאות מוצרי צריכה ממותגי ברבי, מה שיכול להעלות את הרווח למניה. בנוסף יש אפילו סימנים להייפ של ברבי בקרב מבוגרים שמפגינים תמיכה עם תלבושות בוורוד ואינספור פוסטים ברשתות החברתיות. היכולת של הסרט ללכוד קהל מבוגר יותר יכולה להגביר את הצריכה של מוצרי מאטל לאורך עונת החגים, אומר אנליסט מורנינגסטאר ג'יימי כץ. "ברבי קיימת מאז שנות ה-60, אז כולם גדלו על זה. זה לא משנה באיזה דור אתה, כולם נתקלו בברבי", אמר כץ. "ובסופו של יום, המבוגרים הם אלה שנכנסים לחנות ורוכשים את פריטי הצעצועים".

מאטל מצפה שסרט הברבי יגדיל את המכירות בשאר השנה, אומרת האנליסטית לינדה בולטון וייזר. עם זאת, היא מפקפקת בכך שהחברה תנצח את התחזית שלה למחצית השנייה, אפילו עם הפופולריות של ברבי, ואינה מצפה שהסרט יגדיל את הרווחים של מאטל. מוצרי ברבי לא תמיד ממוקמים נכון בשוק, וכעת, עם ריבית גבוהה במיוחד, כל העיניים יעקבו כיצד מאטל מנצלת את התחייה התרבותית של ברבי, אמרה וייזר.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות