לאור הכשלונות בתחום ה-EV - פורד מאיצה את תוכניות הרכב ההיברידי

בכירים בפורד אמרו שיצרנית הרכב עובדת על שורה של דגמים היברידיים חדשים; המנכ"ל ג'ים פארלי: "מה שהלקוח באמת אוהב זה כשאנחנו לוקחים מערכת היברידית שיעילה יותר למחזורי עבודה מסוימים ואז אנחנו מוסיפים יכולות חדשות בגלל הסוללות"
 | 
telegram
(2)

ענקית הרכב המאריקאית פורד FORD MOTOR +3.52% FORD MOTOR 11.18 +3.52% FORD MOTOR סגירה:0 פתיחה:10.78 גבוה:11.38 נמוך:10.78 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה בשבוע שעבר את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2023 בהם רשמה רווח מתואם של 72 סנט למניה על הכנסות של 45 מיליארד דולר, טוב מצפי האנליסטים לרווח מתואם של 53 סנט למניה על הכנסות של 43 מיליארד דולר.

"אתם הולכים לראות מאיתנו הרבה יותר מכוניות היברידיות", אמר המנכ"ל ג'ים פארלי ביום חמישי לאחר פרסום הדוחות שחשפו הפסדים שמתרחבים בחטיבת הרכב החשמלי (EV) שלה. צריך להבהיר, פורד לא זונחת את פרויקט ה-EV שלה, אם כי היא אמרה ביום חמישי שקידום הנושא עשוי להימשך זמן רב יותר ממה שציפתה קודם לכן. לעומת זאת, ההייפ ההיברידי של פורד תואם יותר את המובילה ההיברידית העולמית טויוטה, שספגה ביקורת על כך שהיו מי שראו בה לעתים כמתנגדת למעבר ל-EV.

אבל גם כשהיא מוציאה מיליארדים כדי להגביר את ייצור ה-EV, היא מתכננת להביא לשוק אפשרויות היברידיות נוספות, הודות להצלחת האופציות הנוכחיות בשוק הבנזין-חשמלי. "הופתענו, למען האמת, מהפופולריות של מערכות היברידיות עבור F-150", אמר פארלי במהלך שיחת המשקיעים של פורד. יותר מ-10% מלקוחות טנדר ה-F-150 בוחרים בדגם ההיברידי, אמר פארלי, והאחוז הזה גדל. פורד מציעה גם גרסה היברידית של טנדר המאווריק הקטן שלה. זו הייתה הצלחה גדולה עוד יותר, אמר פארלי, כאשר יותר ממחצית מרוכשי המאווריק, כ-56%, בחרו להוסיף 1,500 דולר עבור מנוע היבריד על פני מנוע ארבעה צילינדרים סטנדרטי.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

אבל למה להכפיל את המכוניות היברידיות בדיוק כשהתעשייה עושה דחיפה גדולה לעבר רכבים על טהרת ה-EV? "מה שהלקוח באמת אוהב זה כשאנחנו לוקחים מערכת היברידית שיעילה יותר עבור מחזורי עבודה מסוימים ואז אנחנו מוסיפים יכולות חדשות בגלל הסוללות", אמר פארלי. בין היכולות החדשות הללו: מערכת "Pro Power Onboard" של פורד, המעניקה ללקוחות את היכולת להשתמש במערכת החשמל של הרכב דרך שקעים בארגז הטנדר לכלי עבודה חשמליים באתר העבודה - או למקרר במסיבות טבע - ומבטל את הצורך לסחוב גנרטור נפרד. "אנחנו רואים שהרבה לקוחות אוהבים את השילוב הזה של שימוש בסוללות למשהו מעבר להתניידות ברכב", אמר פארלי. "ולכן אנחנו רק מקשיבים לשוק".

פורד קידמה רבות את היכולות של טנדר ה-F-150 Lightning החשמלי שלה, המציע את היכולת להפעיל בית שלם למשך מספר ימים. יכול להיות שבעקבות ההקשבה ללקוחות, פורד גורמת לכך שזה פחות פופולארי לעבור לרכב על טהרת ה-EV. ואכן, כפי שציינו בכירים בחברה, פרויקט ה-EV מתקדם לאט מהצפוי. לכן, בינתיים, פורד יכולה להציע לנהגים אפשרות ביניים - המכוניות ההיברידיות. "אבל אל תחשוב עליהם במובן המסורתי של מכונית היברידית", אמר פארלי. "הם כנראה הולכים להתגלות אחרת ממה שרוב האנשים חושבים. ולקוחות אוהבים את זה".

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פורד
    יורי 01/08/2023 06:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אין בארץ דגמי פורד היברידים ולא חשמלים
    סגור
  • 1.
    לוזרים. מהנדסים כושלים. טסלה. (ל"ת)
    אני 31/07/2023 21:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות