מניית לי אוטו מקבלת המלצת קנייה עם מחיר יעד של 65 דולר

לפי הערכות האנליסטים, החברה בדרך לכבוש את שוק הרכבים החשמליים הסיני ולהשאיר אבק למתחרות
 | 
telegram

לי אוטו  LI AUTO INC +2.2% LI AUTO INC 22.72 +2.2% LI AUTO INC סגירה:0 פתיחה:22.59 גבוה:22.74 נמוך:22.36 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: היא כנראה בין המככבות הגדולות ביותר מבין יצרניות הרכבים החשמלים בסין. אמש, האנליסט ג'ף צ'ונג מטעם סיטי בנק נתן המלצת קנייה חזקה על מניית החברה והעלה את מחיר היעד שלו למניה ל-65 דולר כאשר לפני כן המחיר עמד על 54.30 דולר; 

מנגד, בזמן שהוא ממליץ על מניית לי אוטו, הוא ממליץ למכור את מניית Xpeng XPENG +0.87% XPENG 12.74 +0.87% XPENG סגירה:0 פתיחה:12.7 גבוה:12.81 נמוך:12.34 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , כאשר מחיר היעד שלו למניה הוא 15 דולר. מניית Xpeng עלתה בחודש האחרון ב-20% עקב ההשקעה המפתיעה של פולקסווגן. פולקסווגן ו-XPeng הודיעו כי יפתחו שני רכבי EV עבור השוק הסיני. יתרה מכך, הרכבים ישתמשו בתכונות המתקדמות של לסיוע בנהיגה ש-XPeng מפתחת. במקרה של XPeng, היא מייצרת מכוניות והיא גם מייצרת תוכנת נהיגה אוטונומית. השותפות של פולקסווגן מראה שלשני העסקים יש פוטנציאל ערך.

הבעיה היא ש- XPeng לא רווחית והצליחה לתפוס נתח שוק של פחות מ-2% משוק הסוללות  לרכבים חשמליים בסין. כ-3 מיליון רכבי BEV (רכב חשמלי מונע מצבר) נמכרו בסין בשבעת החודשים הראשונים של השנה, עלייה של כ-27% בהשוואה לתקופה המקבילה של 2022. ככל שהשוק מתפתח נוצרים כמה מנצחות וכמה ומפסידות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

"לי אוטו נראית כמו אחת המנצחות", טוען צ'ונג. "היא תופסת 6% משוק הרכבים החשמליים בסין והיא מרוויחה כסף". מניית לי נסחרת כיום בכ-29 פעמים מהרווחים המשוערים ב-2024. הרווחים צפויים לגדול בכ-60% בשנה בממוצע בשנתיים הקרובות. ל- XPeng, כמובן, עדיין אין מכפיל רווח.

90% מהאנליסטים המסקרים את את לי אוטו נתנו לה המלצת קנייה ואילו רק 60% מהאנליסטים המסקרים את מניית Xpeng נתנו לה המלצת קנייה. היעד הממוצע שאנליסטים נתנו למניית לי הוא 52 דולר למניה- כמעט 9 דולר מעל המחיר הנוכחי; לעומת זאת מניית Xpeng עם מחיר יעד של 15 דולר, 2 דולר נמוך יותר ממה שהמניה נסחרת היום.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות