חברת BYD עם דוחות חזקים - מצמצמת את הפער מטסלה

החברה סיפקה כ-642 אלף רכבים חשמליים, עלייה של 92% מהשנה שעברה. המכירות העולמיות של רכבים חשמליים במחצית הראשונה של 2023 עלו ב-33%
 | 
telegram
(1)

יצרנית הרכבים הסינית BYD BYD CO LTD H SHS -1.62% BYD CO LTD 33.3 -1.62% BYD CO LTD H SHS סגירה:0 פתיחה:33.1 גבוה:33.6 נמוך:33 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה על תוצאותיה למחצית הראשונה של השנה ורשמה מכירות ורווח גולמי של 21 מיליארד דולר ו-3 מיליארד דולר בהתאמה. המכירות צמחו ב-66% לעומת השנה שעברה, בעוד הרווח הגולמי צמח ב-75%. שולי הרווח הגולמי גדלו ל-13.5%, לעומת 12.8% אשתקד, בין היתר בגלל שהחברה פועלת בהיקף גדול יותר.

> מנכ"ל אלביט מערכות, בצלאל מכליס בשיחה על העבר ועל עתיד החברה; מנכ"ל צים, אלי גליקמן יספר על התקופה המטלטלת ועל העתיד; וגם - המניות הטובות  להשקעה על פי דירוג ביזפורטל - הירשמו לוועידה הכלכלית של ביזפורטל

החברה סיפקה 1.2 מיליון רכבים וכ-642 אלף רכבים חשמליים, עלייה של 95% ו-92% בהתאמה מהשנה שעברה. BYD וטסלה TESLA INC +3.8% TESLA INC 352.56 +3.8% TESLA INC סגירה:0 פתיחה:341 גבוה:356.64 נמוך:337.7 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הן בין המובילות של סקטור הרכבים החשמליים. שתיהן רווחיות, דבר שנכון למעט מיצרניות ה-EV. בנוסף, BYD מגדילה בעקביות את הרווחיות שלה ומצליחה לצמצם את הפער מטסלה ומוכרת יותר רכבים חשמליים ממנה בסין.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

טסלה דיווחה במחצית הראשונה על מכירות ורווח גולמי של 48 מיליארד דולר ו-9 מיליארד דולר בהתאמה. המכירות צמחו ב-35% לעומת השנה שעברה, אך הרווח הגולמי ירד ב-7%. שולי הרווח הגולמי עמדו על 18.7%, גבוה אומנם משל BYD אך נמוך משמעותית לעומת השנה שעברה, אז הם היו 27.2%. הוזלות המחירים המשמעותיות שטסלה ביצעה גרמו לירידה בשולי הרווח גולמי, אך שמרו על מכירות גבוהות. החברה מכרה כמעט 890 אלף רכבים במחצית הראשונה של 2023, עלייה של 57% לעומת 565 אלף אשתקד. 

אחד הדברים המרשימים הוא הצמיחה והרווחיות של שתי החברות הללו לעומת המתחרות בסקטור. פורד אמרה לאחרונה כי היא בדרך להפסיד 4.5 מיליארד דולר ממכירת רכבים חשמליים ב-2023. מסירות החברה עמדו על 26 אלף בארה"ב, במחצית הראשונה של השנה, עלייה של 10%. המכירות לא הצליחו להגיע לרף שדרוש כדי להגיע לרווחים. מפעל לייצור רכבים טיפוסי מסוגל לייצר בין 300 אלף ל-500 אלף רכבים בשנה.

בכל הקשור לצמיחה, השוק הסיני לרכבים חשמליים, כולל רכבים היברדיים, פלאגין וחשמליים לחלוטין, צמח ב-43% השנה, לעומת שנה שעברה. הרכבים החשמליים לבדם הציגו צמיחה של 30%. סין נחשבת לשוק הגדול ביותר לרכבים חשמליים חדשים. מכירות הרכבים החשמליים בלבד (שנוסעים על סוללה בלבד) בארה"ב הסתכמו ב-557 אלף רכבים השנה, עלייה של 47% לעומת השנה קודם לכן. המכירות באירופה עמדו על 700 אלף רכבים, עלייה של כ-53%.

המכירות העולמיות של רכבים חשמליים במחצית הראשונה של 2023 עלו ב-33%, גם BYD וגם טסלה עקפו בקלות את שיעור הצמיחה הזה. מדד אחר שיקח לBYD זמן כנראה כדי לצמצם בו את הפער הוא ביצועי המניה. מנית טסלה עלתה ב-94% עד כה השנה, בעוד מניית BYD עלתה ב-17% בלבד.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנית טסלה עלתה ב-94%... פחח... באפט לא נוגע בה (ל"ת)
    BYD 29/08/2023 07:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות