שוק ההנפקות מתחמם: קלוויו תנסה להנפיק לפי שווי של 9 מיליארד דולר

חברת אוטומציית מצטרפת לחברת המשלוחים אינסטקארט (Instacart) ומעלה גם היא את טווח המחירים לקראת ההנפקה הראשונית של מניותיה למסחר בבורסה בניו יורק; תבקש מחיר של 27 ל-29 דולר המשקפים לה שווי של עד 9 מיליארד דולר
 | 
telegram

חברת אוטומציית הנתונים קלוויו (Klaviyo) מכוונת להערכת שווי של עד 9 מיליארד דולר בהנפקה הראשונית של מניותיה למסחר בבורסה בניו יורק (IPO), לאחר שהעלתה את טווח המחירים לקראת ההנפקה. הדיווח מגיע יומיים בלבד לאחר שחברת המשלוחים אינסטקארט (Instacart) העלתה גם היא את טווח המחירים לקראת הנפקתה מחר, בעקבות ההנפקה המוצלחת של מעצבת השבבים Arm.


על פי הדו"ח שהגישה היום החברה לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) מעדכנת החברה כי מחיר מניותיה בהנפקה יעמדו בין 27 ל-29 דולר, לעומת טווח של 25 ל-27 דולר, אותו מסרה בעבר. בשבוע שעבר, עדכנה החברה כי מניותיה ירשמו למסחר בבורסה בניו יורק תחת הסימול "KVYO".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ההנפקה של Klaviyo מגיעה לאחר תקופה ארוכה של מעט מאוד הנפקות טכנולוגיות משמעותיות. יחד עם ההנפקה הצפויה של חברת המשלוחים אינסטקארט (מחר),והבכורה המוצלחת של מניות Arm, נדמה ששוק ההנפקות הטכנולוגיות מתחיל להתחמם. ההצלחה של Arm והעלאות מחירי היעד של אינסטקארט וקלוויו עשויות לזרז הנפקות נוספות של חברות טכנולוגיה שיבקשו לנצל את העניין הגובר בהן.

קלוויו, ששוויה הוערך ב-9.5 מיליארד דולר בסבב גיוס שנערך במהלך 2021,פיתחה טכנולוגיה המסייעת לחברות לאחסן נתוני משתמשים ולבנות פרופילים המאפשרים שיווק ממוקד באמצעות דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וערוצים אחרים. חברת המסחר האלקטרוני Shopify מחזיקה בכ-11% ממניות החברה, כאשר נכון לסוף שנת 2022, כ-75% מההכנסות השנתיות שלה נובעות מלקוחות המשתמשים ב-Shopify. ברבעון השני של השנה הציגה קלוויו צמיחה של 5% בהכנסות, לצד מעבר לרווח נקי של 10.9 מיליון דולר לאחר שהפסידה קרוב ל-12 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות