וולמארט בוחנת אפשרות לרכוש את Vizio תמורת 2 מיליארד דולר

עסקי הפרסום יכולים לספק לרשתות כמו וולמארט שולי רוח של עד 80%; בג'פריס מעריכים כי עד 2029, עסקי הפרסום של וולמארט יכולים להכניס לחברה 10.3 מיליארד דולר, בעוד הכנסת וולמארט מפרסומות עשויה להגיע ל-6.7 מיליארד דולר
 | 
telegram

ענקית הקמעונאות רוצה לרכוש את יצרנית הטלוויזיות תמורת 2 מיליארד דולר, מהלך שצפוי לעזור לוולמארט WALMART -0.24% WALMART 84.27 -0.24% WALMART סגירה:0 פתיחה:84.43 גבוה:84.78 נמוך:83.94 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: להצמיח את העסקי הפרסום המתהווים שלה, שהופכים במהירות לעוד מקור לרווחים. הדיונים בין החברות עדיין בעיצומם ולכן קיים הסיכוי כי העסקה לא תתרחש.

קמעונאים רבים בדומה לוולמארט השקיעו ומשקיעים רבות בפיתוח יכולות הפרסום הפנימיות שלהם הנקראות גם רשתות מדיה קמעונאיות, המאפשרות למותגים השונים לפרסם בחנויות, באתרים ובאפליקציות של הקמעונאים. היות ורשתות המדיה הללו מנוהלות על ידי הקמעונאים עצמם, המותגים יכולים לעקוב בצורה ישירה ולבדוק האם המודעות אכן מצליחות לקדם את הרכישות.

עסקי הפרסום יכולים לספק לרשתות כמו וולמארט שולי רוח של עד 80%. זהו שיעור מפתה ביותר במיוחד עבור המכולות שעובדות לרוב עם שולי רווח צרים מאוד. בג'פריס מעריכים כי עד 2029, עסקי הפרסום של וולמארט יכולים להכניס לחברה 10.3 מיליארד דולר, בעוד הכנסת וולמארט מפרסומות עשויה להגיע ל-6.7 מיליארד דולר.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הטלווזיות החכמות כמו אלו ש-Vizio מייצרת, אוספות המון נתונים על המשתמשים אותם החברה יכולה למכור למפרסמים ולחברות השיווק. רכישת Vizio תעניק לוולמארט גישה ישירה לנתונים הללו מה שיהפוך את עסקי הפרסום של החברה למבוקשים יותר בקרב המפרסמים. יתרה מכך, מפעילי טלוויזיה כמו Vizio מפעילים הרבה פעמים עסקי פרסום בעצמים ומוכרים מודעות בטלוויזיות ביתיות, ערוצים חינמיים ואפליקציות. רכישה תאפשר לוולמארט להשתמש בשטחי הפרסום הללו במסכים ולהכניס אותם לתוך היצע הפרסום שלה.

דרך פוטנציאלית נוספת בה וולמארט יכולה להשתמש בטכנולוגיה של חברת הטלוויזיות היא על ידי פיתוח יותר אפשרויות פרסום בלמעלה מ-10,000 החנויות של החברה. רשתות קמעונאות רבות החלו להציג מודעות על המסכים הדיגיטליים בחנויות ובעוד היוזמה הזו עדיין בתחילת דרכה, בוול-סטריט מעריכים כי היא תשתלם לקמעונאים בטווח הארוך.
 

ההתרחבות של וולמארט


רק בתחילת החודש דיווחה ענקית הקמעונאות על פיצול המניה הראשון שלה מאז 1999 ועל פתיחה אגרסיבית של סניפים ברחבי ארה"ב. וולמארט הכריזה על פיצול של 1 ל-3, כך שעל כל מניה שבידי המשקיע, יהיו כעת שלוש. החברה אמרה כי היא מתכננת לבנות או להמיר יותר מ-150 חנויות בחמש השנים הקרובות - בנוסף לשיפוץ של 650 סניפים במהלך 12 החודשים הקרובים. 

עד סוף השנה הנוכחית, וולמארט מצפה לפתוח 12 סניפים חדשים, כמו גם סניף קטן שלה במרכז קניות. החברה מפעילה כיום 4,700 חנויות בארה"ב. וולמארט נמנעה מלפרט כמה היא תוציא על בניית חנויות חדשות, אך כן אמרה שהמאמצים "מייצגים השקעות הון של מיליוני דולרים בעובדים, אספקה ומיסים".


תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות