יתכן ומיקרוסופט מחזיקה בפוטנציאל של 50 מיליארד דולר בפרסום

בברקליס מחלקים את עסקי הפרסום של מיקרוסופט לשלושה חלקים - חיפוש, טכנולוגיית פרסום ולינקדין
 | 
telegram

לפי ברקליס, השיפור במנוע החיפוש של מיקרוסופט MICROSOFT -2.79% MICROSOFT 415 -2.79% MICROSOFT סגירה:0 פתיחה:420.34 גבוה:422.8 נמוך:413.64 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: - בינג -  עם יכולות בינה מלאכותית חדשות, והתביעה נגד גוגל בנוגע לדומיננטיות בשוק החיפוש עוררו תהיות האם מדובר בהזדמנות עבור מיקרוסופט לתפוס נתח שוק. 

בחברת השירותים הפיננסיים מחלקים את עסקי הפרסום של מיקרוסופט לשלושה חלקים - חיפוש, טכנולוגיית פרסום ולינקדין. מגזר החיפוש, בהובלת בינג, מציע לפי ברקליס את הפוטנציאל הגדול ביותר, מגזר טכנולוגיות הפרסום נמצא בשלבים מוקדמים עדיין, ולינקדין הפכה לשחקן הפרסום לעסקים על ידי עסקים הגדול בעולם. 

בברקליס רואים הזדמנות של 30 מיליארד דולר שתהיה מורכבת מהכנסות של 15 מיליארד דולר מחיפוש, 10 מיליארד דולר מלינקדין ו-5 מיליארד דולר מטכנולוגיות פרסום. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

"בעוד גידול אורגני בנתח השוק הוא ללא ספק בעל ערך למיקרוסופט, הפיכה לשחקנית בולטת בפרסום ובמיוחד בחיפוש, תדרוש נוכחות גדולה יותר באופן משמעותי בשוק המובייל", כתבו האנליסטים. "על מנת להתקדם בנושא, הגורם המרכזי עבור החברה יהיה הנכונות להוציא מיליארדי דולרים בשנה על הפצת מנוע החיפוש בינג, בדומה למה שגוגל עושה היום". לפי ברקליס, הפעולה הזו תייצר פוטנציאל נוסף של 20 מיליארד דולר, מה שיביא את הפוטנציאל הכולל מפרסום ל-50 מיליארד דולר. 

חברת השירותים הפיננסיים שמרה על דירוג משקל יתר, עם מחיר יעד של 475 דולר למניית מיקרוסופט. ענקית הטכנולוגיה נסחרת לפי שווי של 3 טריליון דולר, זאת לאחר שמניית החברה עלתה ב-8.5% מתחילת השנה וב-64% בשנה האחרונה כולה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות