סימילארווב רוכשת את חברת אדמטריקס להרחבת מוצר ה-Ad Intelligence

אדמטריקס עתידה לעזור לסימילארווב להמשיך ולקבע את מעמדה כפתרון המקיף ביותר לניתוח נתונים ותובנות בעולם הפרסום (Advertising Intelligence)
 | 
telegram
(1)

סימילארווב סימילרווב +0.64% סימילרווב 12.58 +0.64% סימילרווב סגירה:0 פתיחה:12.8 גבוה:12.89 נמוך:12.56 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הכריזה היום שהיא רוכשת את חברת אדמטריקס, בעלת פלטפורמת תוכנה לניתוח תובנות בעולם הפרסום הדיגיטלי, כחלק מהרחבת מוצר ה-Ad Intelligence של החברה.

אדמטריקס, שנוסדה ב-2012 בסנטיאגו, צ'ילה, נועדה לסייע למותגים באמריקה הלטינית לייעל את פעילות הפרסום שלהן. החברה הנרכשת תקדם את היכולת של סימילרווב לספק את הנתונים, התובנות, וכלי האופטימיזציה לשיווק ופרסום דיגיטלי המקיפים ביותר בשוק. אדמטריקס נמצאת כיום בשימוש בקרב לקוחות ענק שמשתמשים בה לניהול קמפיינים של פרסום בהיקפים של מיליוני דולרים, כמו גם אצל לקוחות מגוונים קטנים יותר בשלבי צמיחה.

אור עופר, מנכ״ל ומייסד סימילארווב: "היכולות המצוינות של אדמטריקס בתחום ה-Display advertising intelligence משתלבים באופן טבעי עם החוזקות של סימילארווב, ויסייעו ללקוחות להבין כיצד לטייב את תקציבי המדיה ולהרחיב את החשיפה בערוצי display על גבי פלטפורמות של מפרסמים, מסחר מקוון, ושיווק דיגיטלי בכלל. אנחנו שואפים להרחיב את היכולות של אדמטריקס לזירה הגלובלית. בין לקוחותיה הקיימים של החברה נמנים מותגים אזוריים וגלובליים אשר שוק המטרה שלהם הוא אמריקה הלטינית. אנחנו נמשיך לתמוך בקבוצת לקוחות זו, ואף נרחיב את הצעת הערך עם כלל סל הכלים של סימילארווב".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

"אנחנו גאים בהישגים שלנו בעשור האחרון, ועל היותנו חברת תוכנה עם אימפקט גלובלי אשר נוסדה בצ׳ילה מתוך קהילת תוכנה מקומית וצומחת״, אומר מנכ״ל אדמטריקס, פליפה דל סול, אשר ייסד את החברה יחד עם סמנכ״ל הטכנולוגיות פטריסיו דל סול. ״אנחנו מכנים את העובדים שלנו ׳אוהבי דאטה׳ ולכבוד הוא לנו להצטרף למשפחת ׳אוהבי הדאטה׳ של סימילארווב הגלובלית, מקום שבו האהבה לנתונים תבוא לידי ביטוי מדי יום. יחד, נוכל להציע פתרונות יותר מקיפים לאנשי שיווק ופרסום על גבי ערוצים שונים".

מוצרי התוכנה במודל SaaS של אדמטריקס כוללים את Admetricks Ad Intelligence, המספקת הערכות של היקף ההוצאה על פרסום ותוצאותיו, ואת Admetricks Media Planner, המסייעת בתכנון ובניית תקציב של קמפיינים של מדיה. בין לקוחות החברה נמנים מותגים גלובליים בתעשיות הרכב, הבנקאות, התקשורת והקמעונאות, כמו גם אתרי תוכן, שידור ומדיה דיגיטלית. כבר היום קיימת אינטגרציה טכנית בין אדמטריקס וסימילארווב, מה שהופך את הרכישה לפשוטה יותר, שכן בעבר החברות קיימו התקשרות שאפשרה לאדמטריקס גישה לחלק מנתוני סימילארווב.

סימילארווב מציעה כיום כלי בינה מקיפים אודות ביצועים של פעילויות פרסום בערוצים שונים, לרבות פעילות ממומנת ואורגנית במנועי חיפוש, ואדמטריקס תשפר דרמטית את היכולות בתחום ה-display advertising. אדמטריקס תחזק גם את יכולות סימילארווב בניתוח פרסום אונליין, סקטור אשר צפוי למשוך השקעה של כ-174.4 מיליארד דולר ב-2024.

סימילארווב לא רק מתכננת לשלב את היכולות של אדמטריקס כדי לקדם את מוצר ה-Ad Intelligence שלה, היא גם מתכננת לשלב יכולות אלו בתחומים נוספים של אקוסיסטם הדאטה של החברה, המתמקדים בניתוח החוזקות של מותגים בעולם הדיגיטלי בין אם כמתחרים, שותפים או השקעות פוטנציאליות. ״בדומה לרכישה שביצענו ב-2022 של פלטפורמת ה-SEO של חברת Rank Ranger, אנו רואים בשילוב של אדמטריקס חיזוק נוסף של יכולות הליבה של סימילארווב, כדי להמשיך לספק ללקוחותינו בתחומי השיווק, הפרסום והתוכן פתרון שלם יותר״, אמר ברוך טולדנו, מנהל חטיבת מוצרי השיווק הדיגיטלי של החברה.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רכישה להגדלת סל המכירות
    גיל 04/03/2024 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סל המכירות של סימרלאווב אמור לצמוח בעיקבות הרכישה.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות