מובילאיי סוגרת יחידת ה-After Market של המערכות המותקנות חיצונית

 | 
telegram

לאחר בחינה מעמיקה של התחזיות העסקיות וצרכי ההשקעה שלה, החליטה מובילאיי מובילאיי -3.23% מובילאיי 14.99 -3.23% מובילאיי סגירה:0 פתיחה:15.69 גבוה:15.7 נמוך:14.8 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לסגור בהדרגה את יחידת ה-IMS (Intelligent Mobility Solutions) (לשעבר After Market), המספקת מערכות עזר מתקדמות לנהיגה (ADAS) המותקנות לאחר ייצור הרכב.

כתוצאה מסגירת היחידה, יפוטרו כ-130 עובדים, מתוכם כ-90 בישראל. 

מהחברה נמסר כי ככל שיצרני הרכב הגבירו בהתמדה את הקצב שבו פתרונות ADAS מובנים מותקנים ברכבים חדשים במסגרת תהליך הייצור, כך ירד הביקוש והפוטנציאל העסקי עבור פתרונות ADAS המותקנים לאחר ייצור הרכב. כתוצאה מכך, מחזורי יחידת ה-Aftermarket ירדו באופן משמעותי, עד כ-40 מיליון דולר בשנה, כשבשנים האחרונות היחידה לא תרמה באופן חיובי לרווחיות החברה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

"זו הייתה החלטה קשה", אמר פרופסור אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי. "יחידת ה-IMS, שבעבר נקראה יחידת האפטר מרקט, תרמה בתחילת הדרך למובילאיי והוכיחה שניתן לספק בטיחות בצורה יעילה ובמחיר נמוך, והיוותה זרז מרכזי להטמעת טכנולוגיות ADAS בכלי רכב חדשים. למרבה הצער, ההצלחה של מוצרי ה-ADAS של מובילאיי המותקנים על ידי יצרניות הרכב בתהליך ייצור הרכב, צמצמה את ההזדמנויות להטעמת פתרונות בשוק לאחר ייצור הרכב, עד לנקודה שבה המשך פעילות היחידה כבר אינו כדאי".

צעד זה ימקד את משאביה של מובילאיי בהזדמנויות הרבות לספק טכנולוגיות מערכות עזר מתקדמות יותר לנהיגה וטכנולוגיות נהיגה אוטונומית. החברה תפעל לתמוך בטווח הקרוב בכ-130 עובדים ברחבי העולם שיושפעו מהמהלך, ותישאר מחויבת לספק את צרכי הלקוחות הקיימים של היחידה בטווח הזמן הבינוני. מובילאיי תמשיך להציע ולספק שירותי אפטר מרקט ללקוחותיה בתחום ה (GSR- General (Safety Regulation.

המהלך אינו צפוי להשפיע באופן מהותי על התחזית הפיננסית של החברה לשנת 2024.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות