טלוויזיה
צילום: Pixbay

הפרסומות מגיעות לשירותי הסטרימינג - מי החברות שירוויחו?

חברות הסטרימינג ניסו להתחרות בחברות הכבלים על ידי מחירים זולים יותר, אבל נראה שגם הן מבינות שאין להן ברירה אלא להכניס פרסומות ולהפוך לקצת יותר דומות לחברות הכבלים
רוי שיינמן |

חברות הסטרימינג תמיד ניסו להבדיל את עצמן מחברות הכבלים בעיקר דרך ההדגשה שאצלן אין פרסומות והכל זמין בכל מקום ובכל רגע, אבל לאחרונה חברות הסטרימינג מכניסות יותר פרסומות וגורמות להן להיות דומות יותר ויותר לחברות שהן ניסו להחליף. 

בחודש שעבר מחקר שביצעה חברת eMarketer הסיק שהתקציבים שחברות שונות מקצות לפרסום בטלוויזיה וברשתות הסטרימינג צפוי לגדול בשיעורים דו ספרתיים כל שנה עד 2028, כאשר חברות הסטרימינג יהיו המרוויחות הגדולות יותר.

בשבוע שעבר למשל האנליסטית אלישיה ריס מוודבוש אישררה את המלצת ה-Outperform שלה על נטפליקס  NETFLIX ואמזון  AMAZON (לה יש את שירות הסרטימינג אמזון פריים) כאשר היא מציינת שיחה שהייתה לה עם מנהל בכיר בחטיבת אופטימיזצית הפרסום בחברת הפרסום GumGum.

היא מציינת שמאז השיחה איתו היא אופטימית לגבי הפרסומות בנטפליקס מאחר ונטפליקס יודעת לטרגט את הפרסומות טוב יותר משהיא ידעה בעבר, מה שמאפשר לה לספק תמורה טובה יותר למפרסמים. במובן הזה ריס ציינה שלאמזון יש אפילו יותר מידע מאחר ולאמזון גם יש מידע על רכישות שהרוכשים שלה ביצעו בפלטפורמת הקניות שלה.

גם וולמארט  WALMART צפויה להיכנס לשוק הסטרימינג אחרי שהיא רכשה את יצרנית הטלוויזיות החכמות ויזיו VIZIO HOLDING  בסכום של 2.3 מיליארד דולר. "אנחנו מאמינים שהמערכות של ויזיו מספקות חווית צפייה מעולה במחירים אטרקטיביים", מסרו מוולמארט. "אנחנו גם מאמינים שהיא תאפשר לנו להמשיך לעבוד על תחום הפרסום שלנו שגדל בקצב מהיר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה