אילון מאסק טס לסין במטרה לקדם את יכולת הנהיגה האוטונומית של טסלה
אילון מאסק, מנכ"ל טסלה TESLA INC +3.8% TESLA INC 352.56 +3.8% סגירה:0 פתיחה:341 גבוה:356.64 נמוך:337.7 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , הגיע בלביקור מפתיע בבייג'ינג במטרה לקדם את טכנולוגיית הנהיגה האוטונומית המלאה (FSD) של החברה בשוק הרכב החשמלי השני בגודלו בעולם.
טסלה השיקה את טכנולוגיית FSD, גרסת הנהיגה הואטונומית המתקדמת ביותר שלה, לפני ארבע שנים, אך טרם השיקה אותה רשמית בסין למרות ביקושים מהלקוחות. בתגובה לשאלה ברשת החברתית X, אמר מאסק מוקדם יותר החודש כי טסלה עשויה להפעיל את FSD עבור לקוחות סינים "בקרוב מאוד".
It may be possible very soon
— Elon Musk (@elonmusk) April 20, 2024
טסלה נמצאת בעמדת נחיתות בשוק הרכב החשמלי בסין, והיצרניות הסיניות מתחרות, כמו Xpeng, מנסות לצבור יתרון על טסלה גם בתחום הנהיגה האוטונימית
לפי הדיווחים מאסק מעוניין לקבל אישור להעביר נתונים שנאספו על ידי רכבי טסלה בסין לחו"ל לצורך פיתוח אלגוריתמי בינה מלאכותית לטכנולוגיות נהיגה אוטונומית. מאז 2021, טסלה מאחסנת את כל הנתונים שנאספו על ידי צי הרכבים שלה בשנגחאי שבסין, בהתאם לתקנות הרגולציה הסינית, ולא העבירה אף נתון בחזרה לארצות הברית.
ביקורו של מאסק בסין לא פורסם מראש. הוא צפוי להיפגש עם בכירים סינים, אך לוח הזמנים המלא שלו לא נחשף וטסלה לא הגיבה מיד לבקשת תגובה. על פי דיווחי תקשורת ממשלתית, מסלול הביקור של מאסק ביום ראשון אחר הצהריים כולל פגישה עם רן הונגבין, בכיר ממשל העומד בראש מועצת קידום הסחר הבינלאומי של סין, מארגנת תערוכת הרכב בבייג'ין המתקיימת כעת. הנסיעה של מאסק מגיעה קצת יותר משבוע לאחר שביטל ביקור מתוכנן בהודו כדי לפגוש את ראש הממשלה נרנדרה מודי.
החברה הודיעה החודש כי תפטר 10% מכוח העבודה העולמי שלה עקב ירידה במכירות ומלחמת מחירים הולכת וגוברת בתחום הרכבים החשמליים, שמובילות יצרניות סיניות. ביקורו האחרון של מאסק בסין היה לפני כמעט שנה, אז נפגש עם בכירים סינים וביקר במפעל טסלה בשנגחאי. טסלה מכרה למעלה מ-1.7 מיליון מכוניות בסין מאז שנכנסה לשוק לפני עשור, ומפעל שנגחאי הוא הגדול ביותר שלה בעולם. הבי
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה